Gå til innhold

Svie

Gjest forvirret1234

Anbefalte innlegg

Gjest forvirret1234
Skrevet

hei eg ahr eit spørsmål. eg og kjærasten min hadde sex uten kondom for første gong får 3 dager sidan. Vi brukte ikkje kondom. Etter samleie så begynte eg å svi nedentil og greide ikkje meir. Dette har bare forsett nå har det gått 3 dager sidan vi hadde samleie og kvar gong eg går på do og skal tørke meg så svir det litt og så er det irriteranes å svi/ha lust til å klø nedentil. Eg svir alså rett ved ingangen til sjeden . Kva kan dette være fornoko ?

Videoannonse
Annonse
Gjest regnbow
Skrevet

Det kan være en soppinfeksjon. Det kan også være at du har fått et rift ved skjedeåpningen under samleie. Se det ann en ukes tid. Begynner det å klø mer kan det være en idé å forsøke en Canesten- kur på både deg og partner.

Gjest Nerda
Skrevet

Som nevnt under rift eller irritasjon.

Forsøk ev. Canesten, virker ikke dette bør du gå til legen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...