Gå til innhold

Hjelp til facebook

Anbefalte innlegg

Gjest Fersk på facebook
Skrevet

Kan en søke på et stedsnavn og få opp alle der som er med på facebook. Kan en søke på et årstall og få med alle som er født i det året i tillegg? Jeg tenker på å finne klassekamerater feks. Å søke på skole funker ikke på oss som gikk ut for ørten år siden.

Hvis jeg går inn på en person jeg er nysgjerrig på, påprofilen deres, kan da vedkommende se at jeg har vært der, hvis jeg ikke skriver noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

man kan nok ikke det ...

Grunnen til dette er at det er mange som kun er synlige på facebook om de selv ønsker det.

Hadde du visst navnet mitt, og tastet det inn, hadde du aldri funnet meg. Men jeg har konto og er aktiv på facebook.

Du kan med andre ord bare finne de som har opne profiler eller har gjort seg tilgjengelig for søk på facebook.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...