EnolaGay Skrevet 23. juni 2010 Skrevet 23. juni 2010 Og det har jeg hatt jevnlig i flere uker nå! DRITTLEI. *sure rykninger* 0 Siter
Gjest Nerda Skrevet 23. juni 2010 Skrevet 23. juni 2010 Kan ikke annet enn si at jeg vet åssen det er. Har det tidvis selv i flere uker av og på igjennom dagen. Spurte legen min en gang jeg var der av en annen grunn mest i øsnketenkning på at han ville si at det fantes noe som hjalp. Dessverre forble ønsketenkningen min ønsketenkning. Han sa jeg måtte holde ut med det, og at det ville gå over. Om man har det kronisk kan kanskje en øyespesialist si noe mer fornuftig... 0 Siter
Gjest Nerdu Skrevet 23. juni 2010 Skrevet 23. juni 2010 Vær glad for at ikke lillemann er leamus, det er grusomt! 0 Siter
fargeklatten Skrevet 23. juni 2010 Skrevet 23. juni 2010 Det har jeg også av og til. På det lengste tar det et par måneder. Jeg har lest at det kan være noen nerver til øyet som blir irritable og som gir disse rykningene. Har det tidvis også på en av fingrene mine. Men på øyet så ser alle andre det og det er jo både irriterende og flaut. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.