Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lise 31
Skrevet

Hei! Jeg skal begynne og ta MAO- hemmere snart ( Aurorix) men er litt usikker hva jeg kan spise. Har fått listen om det jeg ikke skal spise men er fortsatt litt i tvil hva som er trygt.Kan jeg foreksempel spise hermetik: tunnfisk, ananas i boks osv. Og om jeg kan spise ferdigsauser osv.

Videoannonse
Annonse
Gjest profile
Skrevet

Auroriox er en reverisbel hemmer av for det meste MAO A, så det er ikke så farlig med hva en spiser som på de "gamle" irreversible MAO hemmerne (Nardil, Parnate og Marplan). Da jeg brukte Aurorix fikk jeg ikke noe beskjed om at jeg skulle holde meg unna noen typer mat.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Med Aurorix er det ingen kostrestriksjoner.

Skrevet

Hei. Jeg har brukt Aurorix tidligere. Det er ingen ting som du ikke kan spise :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...