Gjest Lise 31 Skrevet 24. juni 2010 Skrevet 24. juni 2010 Hei! Jeg skal begynne og ta MAO- hemmere snart ( Aurorix) men er litt usikker hva jeg kan spise. Har fått listen om det jeg ikke skal spise men er fortsatt litt i tvil hva som er trygt.Kan jeg foreksempel spise hermetik: tunnfisk, ananas i boks osv. Og om jeg kan spise ferdigsauser osv. 0 Siter
Gjest profile Skrevet 24. juni 2010 Skrevet 24. juni 2010 Auroriox er en reverisbel hemmer av for det meste MAO A, så det er ikke så farlig med hva en spiser som på de "gamle" irreversible MAO hemmerne (Nardil, Parnate og Marplan). Da jeg brukte Aurorix fikk jeg ikke noe beskjed om at jeg skulle holde meg unna noen typer mat. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 24. juni 2010 Skrevet 24. juni 2010 Med Aurorix er det ingen kostrestriksjoner. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 24. juni 2010 Skrevet 24. juni 2010 Hei. Jeg har brukt Aurorix tidligere. Det er ingen ting som du ikke kan spise :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.