Gjest Meditasjon Skrevet 24. juni 2010 Skrevet 24. juni 2010 Jeg fikk beskjed av terapeuten min å forsøke å slappe av med meditasjon CD. Avslappingen gikk ut på å fokusere på lemmer og ta utgangspunkt i pustesenteret. Etter å ha holdt på med dette i 20 minutter ca der jeg gikk i avslappingsmodus dukker det plutselig opp en ekstrem psykisk smerte i hodet mitt. Så det tør jeg ikke å kjenne på mer. Er dette noe som skjer til vanlig nhd ? Hva tolker du det som ? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 25. juni 2010 Skrevet 25. juni 2010 Vanlig og vanlig fb. Det er i hvert fall velkjent. Jeg vurderer det som at dette var for tidlig for deg. 0 Siter
Gjest Meditasjon Skrevet 25. juni 2010 Skrevet 25. juni 2010 Vanlig og vanlig fb. Det er i hvert fall velkjent. Jeg vurderer det som at dette var for tidlig for deg. Hvor kommer slike smerter fra ? Er det traumer ? Vonde opplevelser ? Hva er vanligst å tolke det som ? Hvis du skal skyte fra hoften.... 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 25. juni 2010 Skrevet 25. juni 2010 Hvor kommer slike smerter fra ? Er det traumer ? Vonde opplevelser ? Hva er vanligst å tolke det som ? Hvis du skal skyte fra hoften.... Jeg _tror_ at en del muskelspenninger løsnes for tidlig. Kan kanskje sammenlignes med "førstehelgiferienhodepine". 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.