Gjest Svarttrost Skrevet 24. juni 2010 Skrevet 24. juni 2010 Jeg har et 25 år langt psykiatrisk rulleblad hvor lengste gode periode varte i 6 år. De siste 12 årene har vært veldig vanskelige. Ble første gang antatt bipolar i 1991, i fjor vår følte legene seg her "sikre" på bp2. Har i tillegg diagnose eupf, som jeg kjenner meg igjen i. Har forsøkt flere typer medisiner for å stabilisere svingningene, uten hell. Etter 2 år ute av arbeidslivet er jeg nå tilbake i en liten stilling, og livet mitt er snudd helt om. Siden midten av april har jeg vært så og si helt stabil, har det like bra som tilbake i 1998! Etter at jeg begynte å jobbe kuttet jeg gradvis ned på quetiapinen fordi jeg ikke klarte å komme meg opp om morgenen, og følte meg trøtt til langt på dag. Bruker nå 75mg (før 300mg). Bruker ingen andre medisiner. Så endelig til spørsmålet: Kan legene ha tatt feil, at jeg ikke er bipolar? Eller med andre ord: går det an å tro på at dette vil vare? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.