laban Skrevet 30. juni 2010 Skrevet 30. juni 2010 Hva har det ene med det andre å gjøre? Du velger ditt parti etter partiets saker. Det er enkelt å dømme noen basert på sakene de støtter. For å strekke det langt: En nazist velger å være nazist. Du velger ikke din etnisitet. Det jeg mente, var at FrP vanligvis mener det er helt greit å generalisere ut fra etnisitet o.l. Innvandrere bla bla, fremmedkulturelle slik & sånn, muslimer fy fy, osv. Da er det bevist ut fra statistikk eller regnskap eller hva det heter denne gangen, og veldig viktig å peke på. Men hvis noen peker på statistiske sammenhenger mellom partitilhørighet og noe negativt, er det tydeligvis ikke like greit. Da vises det til at denne overhyppigheten kan ha noe med mediafokus og negativ innstilling å gjøre. Det var på den måten jeg syntes de møtte seg sjøl litt i døra. 0 Siter
morsan Skrevet 30. juni 2010 Skrevet 30. juni 2010 Det jeg mente, var at FrP vanligvis mener det er helt greit å generalisere ut fra etnisitet o.l. Innvandrere bla bla, fremmedkulturelle slik & sånn, muslimer fy fy, osv. Da er det bevist ut fra statistikk eller regnskap eller hva det heter denne gangen, og veldig viktig å peke på. Men hvis noen peker på statistiske sammenhenger mellom partitilhørighet og noe negativt, er det tydeligvis ikke like greit. Da vises det til at denne overhyppigheten kan ha noe med mediafokus og negativ innstilling å gjøre. Det var på den måten jeg syntes de møtte seg sjøl litt i døra. Ah, sånn ja! :-) Helt enig! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.