Gå til innhold

Liv Løberg uføretrygd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har det ene med det andre å gjøre? Du velger ditt parti etter partiets saker. Det er enkelt å dømme noen basert på sakene de støtter. For å strekke det langt: En nazist velger å være nazist.

Du velger ikke din etnisitet.

Det jeg mente, var at FrP vanligvis mener det er helt greit å generalisere ut fra etnisitet o.l. Innvandrere bla bla, fremmedkulturelle slik & sånn, muslimer fy fy, osv. Da er det bevist ut fra statistikk eller regnskap eller hva det heter denne gangen, og veldig viktig å peke på.

Men hvis noen peker på statistiske sammenhenger mellom partitilhørighet og noe negativt, er det tydeligvis ikke like greit. Da vises det til at denne overhyppigheten kan ha noe med mediafokus og negativ innstilling å gjøre.

Det var på den måten jeg syntes de møtte seg sjøl litt i døra.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

8

• morsan

6

• Mandolaika

5

• laban

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det jeg mente, var at FrP vanligvis mener det er helt greit å generalisere ut fra etnisitet o.l. Innvandrere bla bla, fremmedkulturelle slik & sånn, muslimer fy fy, osv. Da er det bevist ut fra statistikk eller regnskap eller hva det heter denne gangen, og veldig viktig å peke på.

Men hvis noen peker på statistiske sammenhenger mellom partitilhørighet og noe negativt, er det tydeligvis ikke like greit. Da vises det til at denne overhyppigheten kan ha noe med mediafokus og negativ innstilling å gjøre.

Det var på den måten jeg syntes de møtte seg sjøl litt i døra.

Ah, sånn ja! :-)

Helt enig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...