Gå til innhold

cyste/kjertel

Anbefalte innlegg

Gjest (Anonymous)

Jeg har en kul ca tre cm under haka som jeg har vært til utredning for.

Må si jeg ikke ble noe klokere av den grunn, derfor spør jeg her.

Første øre nese hals legen mente det var en medial halscyste og sendte henvisning videre for operasjon, i dag var jeg til samtale på dette sykehuset og der mente de det var en kjertel som hovner opp.

Jeg ble henvist tilbake til føste legen igjen for prøvetaking for å finne ut om den er veskefylt.(dette kunne ikke gjøres i dag for den var ikke stor nok?) Til vanlig er den som en ert, jeg kjenner den hele tiden, men noen ganger hovner den opp slik at man kan se den uten å ta på den.

Som jeg forstod det vil de være sikker ettersom det vil bli en relativ stor operasjon hvis det er en cyste.

Må også tilføye at jeg oppdagen første gangen for 12 år siden, og siden har den vært der.

Den plager meg til tider så mye at jeg kunne ha tenkt meg å få den bort, jeg kremter fryktelig og det er vanskelig å svelge skikkelig når den er skikkelig hoven.

Hva vil du annbefale og hva tror du det er, cyste eller kjertel.

På forhånd takk for svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/34925-cystekjertel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...