Gå til innhold

Sunn livsstil - positive tanker hjelper

Anbefalte innlegg

Gjest overvektig/bmi 40+
Skrevet

Forrige uke hadde jeg en slags "vareopptelling", og oppdaget at de nye vanene mine har ført mye positivt med seg. Og selv om det har vært vanskelig og jeg tidvis har savnet min gamle livsstil, har det helt klart vært verdt det. Jeg har oppnådd så mye, mye mer enn jeg trodde jeg kom til å greie noen gang. Forrige ukes "vareopptelling" styrket min beslutning om å ha en sunn livsstil. Den siste tiden har jeg vært slappere, men nå har jeg strammet inn igjen. Jeg har vist meg selv hvor mye det har hjulpet, uten at det koster meg så voldsomt mye. Det er alle de små tingene som alene ikke betyr så mye. Knekkebrød eller brød til lunsj? Kokt skinke eller hvitost? Det har vært lett å t "feil" valg, mer av likegydlighet enn fordi jeg har mer lyst på det ene enn det andre. Det er det slutt på. Jeg er igjen mer bevisst på hvilke valg jeg tar, og at de "usunne" valgene skal være fordi jeg virkelig har lyst på det alternativet.

Det er lett å komme inn i en negativ tankespiral, så stor takk til deg som gjorde meg oppmerksom på at fokuset mitt var mye på det som var vanskelig og lite på fordelene. :- )

Videoannonse
Annonse
Gjest altertant
Skrevet

ok..........

Prøv selv, det er faktisk ditt valg "oameb" ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...