Gjest Fetaost Skrevet 26. juni 2010 Skrevet 26. juni 2010 Ble litt overrasket over det står 4-6 dager på glasset. Jeg har da hatt det lengre uten at de har blitt ødelagt. Osten ligger jo i olje. Hva gjør dere? 0 Siter
Gjest Nerda Skrevet 26. juni 2010 Skrevet 26. juni 2010 Så lenge det ikke virker som noe er surt (feta er jo et syrnet produkt, de har bra holdbarhet), eller oljen virker harks - så tror jeg det er helt trygt - i alle fall om det ikke er gått veldig langt over dato. Jeg har spist sånn fetaost som har stått en uke uten det ringeste problem. Jeg har vel som egel spist den opp i løpet av uka ;-). Lager stor salat og bruker oljen osten lå i som dressing. Faktisk blir det veldig godt (synes jeg) 0 Siter
Gjest Kattetiss på boks Skrevet 27. juni 2010 Skrevet 27. juni 2010 Jeg spør alltid NHD om sånt, kanskje derfor du postet på dette forumet? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 27. juni 2010 Skrevet 27. juni 2010 Jeg har hatt fetaost som har stått i kjøleskapet i mange uker uten at den har blitt dårlig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.