Gå til innhold

Kaster dere fetaosten innen en uke?

Anbefalte innlegg

Gjest Fetaost
Skrevet

Ble litt overrasket over det står 4-6 dager på glasset. Jeg har da hatt det lengre uten at de har blitt ødelagt. Osten ligger jo i olje.

Hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Nerda
Skrevet

Så lenge det ikke virker som noe er surt (feta er jo et syrnet produkt, de har bra holdbarhet), eller oljen virker harks - så tror jeg det er helt trygt - i alle fall om det ikke er gått veldig langt over dato. Jeg har spist sånn fetaost som har stått en uke uten det ringeste problem.

Jeg har vel som egel spist den opp i løpet av uka ;-). Lager stor salat og bruker oljen osten lå i som dressing. Faktisk blir det veldig godt (synes jeg)

Gjest Kattetiss på boks
Skrevet

Jeg spør alltid NHD om sånt, kanskje derfor du postet på dette forumet?

Gjest prust
Skrevet

Jeg har hatt fetaost som har stått i kjøleskapet i mange uker uten at den har blitt dårlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...