Gjest 973 Skrevet 27. juni 2010 Skrevet 27. juni 2010 Jeg har fått diagnose tilbakevendene alvorlig depresjon, generalisert sosial fobi og agorafobi med panikklidelse. Jeg tar 10 mg cipralex morgen og 20 mg tolvon kveldstid. Jeg sover skrekkelig dårlig, sovner sent og våkner ofte i løpet av natta, derfor fikk jeg tolvon. Problemet er at jeg får så en helt utrolig matlyst av disse, og jeg har brukt et halvt år på å gå ned 24 kg og ønsker ikke å gå opp igjen. Hva kan jeg ta istedenfor? Veldig viktig med svar, strever med nok om jeg ikke også skal bekymre meg for å gå opp i vekt igjen. takk for svar!! 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 27. juni 2010 Skrevet 27. juni 2010 Du kan prøve noe annet. Det er dessverre en lei tendens tl at det som gir søvn også gir matlyst, men ved å prøve seg frem vil en sikkert finne noe. Seroquel vil jeg anbefale som første alternativ. 0 Siter
ink1365380698 Skrevet 30. juni 2010 Skrevet 30. juni 2010 Kjenner flere som bruker imovane?? mot søvnløshet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.