Gå til innhold

god kjemi andre veien

Anbefalte innlegg

Gjest omvendt
Skrevet

pasienter avslutter for dårlig kjemi. men avslutter behandlere for det???

Videoannonse
Annonse
Gjest Kjemisk
Skrevet

Det tviler jeg på. Da må del vel analyseres og prates hva som gjør at det er dårlig kjemi, tenker jeg da :-)

Gjest Woldano
Skrevet

Kjemi? Driver de med det på psykehuset da?

Gjest spenol(1)
Skrevet

Vel NHD har uttalt at han har sendt noen han ikke likte til kollegaer. Om de likte pasientene aner jeg ingenting om, men de hadde kanskje ikke noe valg?

Jeg tror det skal mye til før en behandler i det offentlige helsevesenet gir fra seg en pasient pga dårlig kjemi. De må jo også ha en god begrunnelse for det.

Men når det gjelder privatpraktiserende behandlere så har jeg inntrykk av at de kan gjøre som de vil. Det er ingen som har noe særlig kontroll på dem har jeg inntrykk av. De vil nok finne en god unnskyldning for å kvitte seg med pasienten.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det er ekstremt sjelden. Derimot avsluttes ganske mange pasienter grunnet manglende motivasjon og derav en adferd som ikke fremmer behandlingen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...