Gå til innhold

Vond i brystet

Anbefalte innlegg

Gjest Christian123
Skrevet

Gutt, 15 Har i det siste hatt veldig vondt smerte i venstre bryst der hjerte er.Får stikkende smerter og kortvarige smerter.Har også hatt stikkende smerte ut i venstrearmen og venstre del av halsen. Sliter mye med angst(panikkangst).Jeg er veldig bekymret for at det er noe feil med hjertet.Det kjennes stramt i hjerteområdet.Tok EKG og røntgen av lunger for ca 3mnd siden.Fant ingen feil.

Videoannonse
Annonse
Gjest alomo
Skrevet

Stramt i hjerteområdet tyder på muskelspenninger og dette er trolig angstrelatert. Stikkende smerter i hjerteområdet uten andre symptomer er sjelden/aldri tegn på at noe er alvorlig galt med hjertet. Angst kan gi mange ulike fysiske symptomer. Forsøk å få noe profesjonell hjelp til å behandle angsten din.

Gjest nemlig hemlig
Skrevet

Hei, du er alt for ung for hjerteinfarkt og den slags. Men du beskriver typiske tegn på angst. Jeg rant ned legevakten med lignende symptomer som dine da jeg først fikk angst, da jeg var 18.

Gjest Dalmeny
Skrevet

kan det være muskelspenninger? Ellers kan jo angst få mange rare utfall. At du skal få hjerteproblemer i din alder er jo veldig sjeldent.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...