Gå til innhold

Voksen mann og dofetish?

Gjest Begynner å bli frustrert

Anbefalte innlegg

Gjest Begynner å bli frustrert
Skrevet

Legger dette innlegget her også. Det er flere som tror jeg tuller men dette er helt seriøst.

Kanskje psykiatriforum er mer korrekt for dette problemet

Min mann fra flere år tilbake har noen sære sider som bare har tredd mer og mer frem etter som årene har gått. Jeg er rund og tåler mye så jeg har bare ristet på hodet litt humoristisk og småirritert når han kan fortelle at han roter med trusene mine i skittentøyet f.eks.

Men en ting gjør meg skikkelig forbannet. Han kan ikke la meg få være i fred på do. Jeg vil påstå at opptil 80% av gangene jeg sitter og gjør bommelibom så har han et eller annet ærend utenfor døren. Han skal spørre meg om noe, hente noe i kjøleskapet som ikke står så langt unna, hente noe i rommet ved siden av osv.

Jeg hører støtt de forsiktige fotstegene hans utenfor.

En ting er at jeg blåser en lang masj i om han synes at min bommelibom er morsom å høre på (jeg har problemmage og har derfor ofte bommelibom med lyd) noe annet er det at han faen ikke respekterer at jeg spør om han ikke kan være så snill å la meg få ha privatliv når jeg sitter der.

Nå har det skjedd igjen. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har sakt dette. Han går ut og når han er på veg inn så går jeg på do. Jeg begynner å ha litt bråkete bommelibom og snart hører jeg tassinga hans. Jeg sier ikke noe, men så fort jeg drar i dopapiret så spør han om jeg er på do. Han skulle bare spørre meg om noe og lurte på om jeg satt på do, for han viste ikke hvor jeg var.

Altså så lyver han, og bare det i seg selv er jo litt rart. Og han klarer virkelig ikke respektere mine grenser, det og er jo veldig rart.

Jeg blir skikkelig forbannet.

Hva svarte er det som gjør at en mann på nesten 50 år ikke klarer å styre seg? Jeg har jo sakt fra både pent og med kjeft at det minste jeg kan kreve som voksent menneske er at jeg får fred på do.

Han er veldig rompefiksert ellers også. Liker rompesex, både på seg selv og meg. Jeg er som sagt veldig rund og tar det meste med veldig ro men akkurat dette irriterer meg grenseløst innimellom.

Hva er det for noe feil på han egentlig?

Er det fetisjer å rote i skittentøykurven og snuse på undertøyet mitt og å luske utenfor døren når jeg gjør mitt fornødne eller hva er det? Hvordan takler jeg det om han ikke nå heller slutter?

Videoannonse
Annonse
Gjest wiggene
Skrevet

Han høres ut som en sniffer, såkallt renifleur. Eller han kan lide av

olfactophilia eller osmolagnia. Fetisjer er det vel alt sammen. Du får google litt.

Flimmer1365381250
Skrevet

Det kan høres ut som han er i overkant fiksert på dine toalettbesøk, ja. Det kan være litt vanskelig for han å fortelle deg at han blir opphisset/ er intressert i ting som har med avføring å gjøre?

Men uansett om dette er en fetish for ham, så er han nødt å respektere dine grenser! Kjøp deg en liten reiseradio som du kan ha på badet, rett den mot døra og sett den på høy styrke når du går på toalettet, uansett hva du gjør der inne. På den måten hører han hvor du er, så han ikke har unnskyldning for å spørre, og du eliminerer de lydene han virker intressert i å høre...

Lykke til i alle fall...

Gjest Dalmeny
Skrevet

Jeg håper du har lås på doen. Hva gjør han om det er låst og han ikke slipper inn?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...