Gå til innhold

Antidepressiva

Anbefalte innlegg

Gjest D-thug
Skrevet

Jeg har blitt fortalt at man blir "sløvere" mentalt av å bruke antidepressiva som f.eks Cipralex, medfører dette riktighet? Mvh

Videoannonse
Annonse
Gjest sommerdråpen
Skrevet

Det kommer an på hvilken type antidepressiva du bruker. Remeron og tolvon er antidepressiva som også fremmer søvn og som da tas på kveldstid. De kan man føle seg litt sløv av.

Ikke opplevd sløvhet på SSRI som cipralex. Heller mer oppløftet og alt det gode som fører med seg av minkning av depresjon- og angstsymtomer, hvis man er av typen som har god effekt av medisinene.

serenity777
Skrevet

Man blir flatere i følelsene, mindre opptatt av sex o.l. Eller man kan bli rettere sagt.

Gjest profile
Skrevet

Det kommer ann på type. Effexor vil jeg si at ieg ble det motsatte av sløv av, det var fælt da jeg sleit med å få slappet av. Wellbutrin var noe av det samme...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...