Gå til innhold

NHD: Drittlei å ha kjipe tanker....

Gjest .....og følelsen av å stå på stedet hvil

Anbefalte innlegg

Gjest .....og følelsen av å stå på stedet hvil
Skrevet

Føler alt går mot meg for tiden, savner x og har kjærlighetssorg......får ikke jobben jeg vil ha, kroppen mangler energi, negative tanker, ensomhet, kjedsomhet, selvmordstanker.....ja bare tanker, økonomiske bekymringer. Tegn på depresjon ja, kanskje skifte antidepp? øke? tar 150 efexor og 300 lamictal

Videoannonse
Annonse
Gjest det er alltids motvind og medvind
Skrevet

Livet mitt var helt jævlig for et halvt år siden. Hadde vært konstant blakk i nesten et år... samtidig avhengig av alkohol, ble oppsagt på grunn av nedbemanning...

Men jeg tror fast og bestemt at det ordner seg for snille piker!

Nå svømmer jeg omtrent i penger :-) Å full av energi.

Du kan begynne å tenke ut noe smart for å tjene penger. Enten du finner på noe selv, eller søker andre jobber. :-)

Gjest Penger er gøy!
Skrevet

Livet mitt var helt jævlig for et halvt år siden. Hadde vært konstant blakk i nesten et år... samtidig avhengig av alkohol, ble oppsagt på grunn av nedbemanning...

Men jeg tror fast og bestemt at det ordner seg for snille piker!

Nå svømmer jeg omtrent i penger :-) Å full av energi.

Du kan begynne å tenke ut noe smart for å tjene penger. Enten du finner på noe selv, eller søker andre jobber. :-)

''Nå svømmer jeg omtrent i penger :-)''

Vant du i lotto, eller har du begynt å samle tomflasker? :)

Gjest Penger er gøy!
Skrevet

Høres ut som du lever i et helvete. Jeg håper du for adekvat hjelp så fort som mulig. God bedring!

Gjest det er alltids motvind og medvind
Skrevet

''Nå svømmer jeg omtrent i penger :-)''

Vant du i lotto, eller har du begynt å samle tomflasker? :)

Fikk til noen grep... mer inntekt, bilsalg og nedbtaling av hastegjeld og mer moderat forbruk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...