Gjest depresjonen på vei tilbake? Skrevet 30. juni 2010 Skrevet 30. juni 2010 Hei! Jeg har nå fungert veldig bra siden i høst. Jeg har jobbet 100%, gjort en bra jobb og fungert bra sosialt! Nå den siste uken har jeg kjent angsten og depresjonen komme snikende tilbake. Uten at det egentlig er noen grunn for det. Jeg fikk ferie for et par dager siden, men uroen kom allerede før ferien.Nå er jeg redd dette skal bli like ille som det har vært og vil gjerne forebygge det. Jeg har ikke endret i medisinene, eller gjort noe annet som skulle tilsi at dette skulle komme nå! Dog har jeg hatt en del depresjoner/angst før. Jeg har dratt på ferie nå, så det er vanskelig å få truffet noen av mine faste behandlere. Har du noen råd til hva jeg kan gjøre selv? Og eventuelt noen forklaringer på hva dette skyldes? Fakta om meg Jente 28 år, bruker 150 mg Wellbutrin og 75 mg Efexor! Har hatt lignende episoder tidligere. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 30. juni 2010 Skrevet 30. juni 2010 Jeg foreslår at du øker Wellbutrin til 300 mg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.