Gå til innhold

Dr Reichelt

Anbefalte innlegg

Madelenemie
Skrevet

Hei!

Selv om jeg ikke vet om Dr Reichelt er på sporet av å oppdage noe stort og oppsiktsvekkende, så er jeg glad det finnes slike idealister som greier å motstå ytre press og tro på sine egne ideer og visjoner.

Uten nettopp dette hadde vi vært foruten mange store oppdagelser, for mange av de som gikk forran var jo nettopp kontroversille og slet med å få aksept i sin samtid.

Jeg har vært i kontakt med Dr reichelt, jeg går på diett etter hans anbefalning, mine autismevansker er ikke blitt noe bedre, men likevel syns jeg forskningen hans er intressant.

Ikke minst beundrer jeg mennesker som jobber 12 timers dager, som er idealister, tørr å gå mot strømmen, enten de er drevet at Dr Reichelts påstander eller Mor Teresa som jeg jobbet for, alle har bidratt positivt på hver sine måte.

Mor Teresa slet for å få gå ut av klosteret og danne sin egen orden, men hun var sta, egenrådig, idealist og arbeidet hennes drives nær sagt i alle verdens land i dag.

Stor takk til idealistene.

Dr Reichelt skrev en lang og varmende mail til meg, jeg skal skrive tilbake til han, selv om jeg dessverre ikke fikk hjelp til nå med mine autismevansker, han syns feks det var interessant at faste gjør meg såpass mye klarere i hodet, det er nettopp naturlig at man er interessert i hva som forsårsaker slike ting som omfattende fjernhet eller det å være i sin egen verden.

Skulle ønske flere psykiater fattet mer interesse for årsak til problemene, mer enn enkel løsning, medisiner.

Nå finnes det ingen medisin mot min tilstand, men Dr Reichelt fortalte meg at i Russland setter man psykiatriske pasienter på faste ved innleggelse fordi man opplever bedret funksjonsnivå og kommunikasjonsevner som igjen er viktig for behandling og prognose.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...