Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest EUPF58
Skrevet

5,66?

Hva betyr 5,66? det er vel mye mer en 5,66% uføre her i landet? Tror vel det ligger på mellom 10 og 20% et sted.Norge er nok ikke værre en andre steder,men vi har høy skillsmisserate,i allefall ca 50%.det er mye og gir mange menn en følselse av mindre verd.Man er uaktuell både som far og mann.Når noen mister jobben pga av depresjon er også det noe man har mistet,nemlig arbeidsevnen.Jeg kan jobbe 25% og kanskje også 50% men fikk sparken da jeg fikk en akutt psykotisk episode på jobben,som var VTA her på Bjørkelangen.Ikke alle tilrettelangte arbeidsplasser er tilpasset psykist syke.Hadde jeg vist om utfallet hadde jeg tatt fri den dagen.dette var 2 år siden.

Gjest balanse
Skrevet

Hva betyr 5,66? det er vel mye mer en 5,66% uføre her i landet? Tror vel det ligger på mellom 10 og 20% et sted.Norge er nok ikke værre en andre steder,men vi har høy skillsmisserate,i allefall ca 50%.det er mye og gir mange menn en følselse av mindre verd.Man er uaktuell både som far og mann.Når noen mister jobben pga av depresjon er også det noe man har mistet,nemlig arbeidsevnen.Jeg kan jobbe 25% og kanskje også 50% men fikk sparken da jeg fikk en akutt psykotisk episode på jobben,som var VTA her på Bjørkelangen.Ikke alle tilrettelangte arbeidsplasser er tilpasset psykist syke.Hadde jeg vist om utfallet hadde jeg tatt fri den dagen.dette var 2 år siden.

det var et hån svar fra nhd

Skrevet

det var et hån svar fra nhd

Jeg ser ikke på svaret som hån, men en tilbakemelding om at det er umulig å svare presist på den typen spørsmål. Hva slags svar hadde du ønsket?

Gjest balanse
Skrevet

Jeg ser ikke på svaret som hån, men en tilbakemelding om at det er umulig å svare presist på den typen spørsmål. Hva slags svar hadde du ønsket?

det er et hån fra han å svare på den måten

Gjest bruk energi på noe annet
Skrevet

det er et hån fra han å svare på den måten

Prøv å se litt humoristisk på det :-)

black wealch
Skrevet

Samfunnet blir verre og verre, derav flere på trygd. Tenkt på det?

Vi har vel aldri hatt det så bra som nå..

Gjest EUPF58
Skrevet

?

Hele NAV systemet ødelegger for de av oss som ønsker å jobbe 50%.Tipper at over halvparten av de 90 000 uføretrygdede kunne jobbe 50% alle 25% og noen få 75%.Tipper at det er slik:

50 000-50%,30 000-25% og 10 000 75%.Dette er bare kvalifisert gjettning.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...