Gå til innhold

En tikkende bombe.Vondt.

Gjest UPF58,Bipolar eller dystymi?

Anbefalte innlegg

Gjest UPF58,Bipolar eller dystymi?
Skrevet

Jeg vil vel egentlig ikke dø,men livet er så vanskelig.Dårlig timing.Før ville jeg ha damer,nå vil de ha meg.Når jeg var ung,var jeg vakker og fattig,nå er jeg rik og stygg.Livet er ikke rettferdig.Når jeg ble skilt støttet jeg meg på mine foreldre.De døde i 2004.Nå er det utrolig vanskelig å holde hodet over vannet som enebarn,uten familie og uten venner.Jo da jeg har 2 gale venner og møtte den ene i går,men hun er fattig og har lite overskudd.De friske forstår aldri hva vi sliter med,og synes det er rart at vi ikke jobber når vi "ser så friske ut" de forstår ikke hvor mye krefter men bruker bare på å holde fasaden oppe.Ta på seg "den normale kroppen" smile å se glad ut.Jeg turde ikke å se på skrekkfilmen i går med Kiefer Sunderland.Mirrors het den.Den var skummel,men har tatt den opp og skal se den i dagslys.Jeg vil ikke dø i dag,men kanskje i morgen,eller neste uke? August er det en fin måned å dø i?Det tar tid før cipramil virker,så jeg utsetter min endelige søvn med uker og måneder.

Det er liksom en trøst i at jeg endelig skal få fred.Treffe far og mor igjen,treffe bestmor og bestefar,Turbo min døde katt,og 2 onkler.Er jeg feig som ikke orker å leve? Det er så varmt ute at jeg nesten ikke orker å gå ut.Får ta en tur i postkasse for å hente enda en ny regning.Jeg vet ikke en gang hvilken galskap jeg har! Noen mener EUPF,andre bipolar eller har jeg kanskje dystymi? Det er så mange fine diagnoser å velg i nå for tiden at man kan bli forvirret av mindre.Hadde jeg hatt alle mine tenner oppe hadde jeg sagt ja til en av damene på Match.Men når man ikke ser ut i måneskinn,er det bare å gi opp.Den endelige søvn virker så deilig.Er det flere som elsker å sove?Jeg utsetter det til august eller september jeg....

Videoannonse
Annonse
Gjest Tannlege
Skrevet

Hvis du er rik kan du jo begynne med å gå til tannlegen og fikse tennene.

Gjest Tannleggen
Skrevet

Hvis du er rik kan du jo begynne med å gå til tannlegen og fikse tennene.

Da skal man være steinrik om man skal ha råd til det.

Skrevet

Men så flott da at damene vil ha deg nå (for det er vel det du har snakket om de siste mnd).. Den dama du snakker om har ikke sagt noe om dine manglende tenner, det er du selv som sier at det er en hemsko for at du kan få deg dame. Du har dessuten sikkert penger til å fikse tenner eller du kan ta opp lån. De aller fleste har lite penger når de er unge, så du skiller deg ikke ut på den måten. Tenk hvis en startet med å være rik, det måtte være fint for det store flertallet som er blakke studenter. Du er så opphengt i din fortid at det vil kunne gjøre deg deprimert. Når en bare går rundt og tenker på at en var penere når en var ung og at en må finne seg kjæreste raskest mulig vil vel nærmest alle bli deprimerte. De ulike livsfasene har forskjellige verdier, og en voksen mann kan være penere enn en ung mann pga at han har mer livserfaring, er mer moden. Det vakre i et menneske er ikke nødvendigvis det å være ung og modellpen.

Gjest UPF58,Bipolar eller dystymi.
Skrevet

Da skal man være steinrik om man skal ha råd til det.

Hvem sier at jeg er rik? Rikere en før mente jeg 280 000 i uføretrygd er ikke mye å skryte av.Sa jeg rik,skrev jeg feil.Jeg mente rikere.Har arvet 1 mill.men huset kostet 2.så jeg har 1 mill i lån.Jeg har desverre ikke 20 000 på bok til en protese oppe.Men hvor deppa er jeg egentlig når hele min verden blir snudd opp ned av at jeg finner 200 kr i en lomme? Jeg er ikke hverken fattig eller rik,men har mange utgifter.Jeg føler meg mye bedre bare fordi jeg har litt mer penger i 3 uker.

Skrevet

Hvem sier at jeg er rik? Rikere en før mente jeg 280 000 i uføretrygd er ikke mye å skryte av.Sa jeg rik,skrev jeg feil.Jeg mente rikere.Har arvet 1 mill.men huset kostet 2.så jeg har 1 mill i lån.Jeg har desverre ikke 20 000 på bok til en protese oppe.Men hvor deppa er jeg egentlig når hele min verden blir snudd opp ned av at jeg finner 200 kr i en lomme? Jeg er ikke hverken fattig eller rik,men har mange utgifter.Jeg føler meg mye bedre bare fordi jeg har litt mer penger i 3 uker.

''Rikere en før mente jeg 280 000 i uføretrygd er ikke mye å skryte av.''

Ikke for å være slem, men du har adskillig mer å rutte med enn de som må klare seg på minstepensjon. Særlig hvis du ikke betaler skatt.

Gjest EUPF58
Skrevet

''Rikere en før mente jeg 280 000 i uføretrygd er ikke mye å skryte av.''

Ikke for å være slem, men du har adskillig mer å rutte med enn de som må klare seg på minstepensjon. Særlig hvis du ikke betaler skatt.

Jeg betaler skatt,11%.Fikk baksmell på 5000 for 09.Fikk igjen 10 000 i fjor.Det jeg sa om at jeg fikk igjen alt stemmer ikke,

husker feil,det var i 2008,skatten for 07.Jeg er ikke rik,men føler meg det, når sola skinner og jeg går rundt i mitt eget gress på mine 2 mål.

Skrevet

Jeg betaler skatt,11%.Fikk baksmell på 5000 for 09.Fikk igjen 10 000 i fjor.Det jeg sa om at jeg fikk igjen alt stemmer ikke,

husker feil,det var i 2008,skatten for 07.Jeg er ikke rik,men føler meg det, når sola skinner og jeg går rundt i mitt eget gress på mine 2 mål.

OK;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...