Gå til innhold

lei av livet vil ha pause

Anbefalte innlegg

Gjest befri meg fra det onde
Skrevet

men det går vist ikke ann

Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Kloster?

Gjest befri meg fra det onde
Skrevet

Kloster?

det kan du gjøre selv

Gjest føler seg litt skeptisk...
Skrevet

Kloster?

Lever man ikke i et kloster? Tror faktisk at hjernen og hjertet faktisk fungerer der også. Tror også at jeg ville blitt veldig deprimert av å være der...

Madelenemie
Skrevet

det kan du gjøre selv

Hei!

Klosetr er et veldig bra sted å være hvis man trenger en pause.

Det er ulike typer klostere og ulike retreatopplegg, man kan si hvorfor man trenger et avbrekk eller en pause. Man kan få snakke med mennesker som 100 % aldri vil fravike sin taushetsplikt, som til tider ellers blir diskutert.

Man trenger ikke en gang være reiligiøs, man trenger bare være åpen, klosteret er langt mer tollerante og åpne enn mange nordmenn tror.

Mange prester er svært gode og fordomsfrie sjelesørgere, jeg selvkonverterte til den katolske kirke da jeg var 18 år og jeg kom inn i et rikt kirkefellsskap, med mer romslighet enn mann som nordmann kan forestille seg.

Klostrene er åpne for mennesker som trenger enten, stillhet, medmennesker, søke Gud i stillhet, eller støtte og hjelp. og de er ikke forbeholdt bare katolikker.

Mangfoldet i Norge er ikke så stort, men i utlandet er det mange gode tilbud å velge blant for den som trenger noe mer enn hverdagen.

Gjest ser du
Skrevet

det kan du gjøre selv

ror ikke kloster er den verste plassen man kan være,hadde jeg ikke hatt barn hadde jeg gått i kloster.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...