Gjest befri meg fra det onde Skrevet 1. juli 2010 Skrevet 1. juli 2010 men det går vist ikke ann 0 Siter
Gjest befri meg fra det onde Skrevet 1. juli 2010 Skrevet 1. juli 2010 Kloster? det kan du gjøre selv 0 Siter
Gjest føler seg litt skeptisk... Skrevet 1. juli 2010 Skrevet 1. juli 2010 Kloster? Lever man ikke i et kloster? Tror faktisk at hjernen og hjertet faktisk fungerer der også. Tror også at jeg ville blitt veldig deprimert av å være der... 0 Siter
Madelenemie Skrevet 1. juli 2010 Skrevet 1. juli 2010 det kan du gjøre selv Hei! Klosetr er et veldig bra sted å være hvis man trenger en pause. Det er ulike typer klostere og ulike retreatopplegg, man kan si hvorfor man trenger et avbrekk eller en pause. Man kan få snakke med mennesker som 100 % aldri vil fravike sin taushetsplikt, som til tider ellers blir diskutert. Man trenger ikke en gang være reiligiøs, man trenger bare være åpen, klosteret er langt mer tollerante og åpne enn mange nordmenn tror. Mange prester er svært gode og fordomsfrie sjelesørgere, jeg selvkonverterte til den katolske kirke da jeg var 18 år og jeg kom inn i et rikt kirkefellsskap, med mer romslighet enn mann som nordmann kan forestille seg. Klostrene er åpne for mennesker som trenger enten, stillhet, medmennesker, søke Gud i stillhet, eller støtte og hjelp. og de er ikke forbeholdt bare katolikker. Mangfoldet i Norge er ikke så stort, men i utlandet er det mange gode tilbud å velge blant for den som trenger noe mer enn hverdagen. 0 Siter
Gjest ser du Skrevet 2. juli 2010 Skrevet 2. juli 2010 det kan du gjøre selv ror ikke kloster er den verste plassen man kan være,hadde jeg ikke hatt barn hadde jeg gått i kloster. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.