Gjest cm er ikke det samme som tommer Skrevet 1. juli 2010 Skrevet 1. juli 2010 Det var tider det. 0 Siter
Gjest cm er ikke det samme som tommer Skrevet 1. juli 2010 Skrevet 1. juli 2010 ja Befri meg fra det onde? Er du forfulgt? 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 1. juli 2010 Skrevet 1. juli 2010 Ikke noe særlig nei. Jeg syntes det var vanskelig å være 14 år og det var jeg tidlig på 70-tallet. Jeg syntes også det var herlig å være 18 år og det var jeg også på 70-tallet. På 70-tallet ble jeg forelsket i han som ble min mann og er nå min eksmann. Da trodde jeg livet var rosenrødt som det så ikke ble. Jeg ser ikke noe særlig tilbake. 0 Siter
Holmes Skrevet 1. juli 2010 Skrevet 1. juli 2010 Jeg savner ikke slengbuksene med balleklem i hvert fall. Savner kanskje punken, men jeg var litt for ung til å få vært med ordentlig i den bølgen. 0 Siter
Dorthe Skrevet 1. juli 2010 Skrevet 1. juli 2010 Ja, de årene skulle jeg gjerne oppleve en gang til. 0 Siter
Gjest EUPF58 Skrevet 2. juli 2010 Skrevet 2. juli 2010 Befri meg fra det onde? Er du forfulgt? Ja,da ble jeg forelsket i Agneta Feltskog i Abba.jeg var 17 år i 1975.Jeg likte ikke Beatles,men Rolling Stones,Genesis,Abba og Øystein Sunde.KC and the sunshine band,Hot Chocolate, Weather report,Earth wind and fire.Herbie Hancock. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.