Gå til innhold

Savner du 70-tallet?

Gjest cm er ikke det samme som tommer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var tider det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja

Befri meg fra det onde? Er du forfulgt? :)

Gjest segunda
Skrevet

Ikke noe særlig nei. Jeg syntes det var vanskelig å være 14 år og det var jeg tidlig på 70-tallet. Jeg syntes også det var herlig å være 18 år og det var jeg også på 70-tallet.

På 70-tallet ble jeg forelsket i han som ble min mann og er nå min eksmann. Da trodde jeg livet var rosenrødt som det så ikke ble. Jeg ser ikke noe særlig tilbake.

Skrevet

Jeg savner ikke slengbuksene med balleklem i hvert fall. Savner kanskje punken, men jeg var litt for ung til å få vært med ordentlig i den bølgen.

Skrevet

Ja, de årene skulle jeg gjerne oppleve en gang til.

Gjest EUPF58
Skrevet

Befri meg fra det onde? Er du forfulgt? :)

Ja,da ble jeg forelsket i Agneta Feltskog i Abba.jeg var 17 år i 1975.Jeg likte ikke Beatles,men Rolling Stones,Genesis,Abba og Øystein Sunde.KC and the sunshine band,Hot Chocolate,

Weather report,Earth wind and fire.Herbie Hancock.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...