Gå til innhold

Noe opplegg på Lade? NHD eller andre?

Anbefalte innlegg

Gjest Huldra31
Skrevet

Har blitt henvist til alkohol-avrusning ved Lade behandlingssenter i barteby. Noen som vet hvordan opplegget er her? Blir en buret inn, overlatt til en sofa og seg selv? Kan en beholde telefon og PC? Jeg er en snill pike. Stikker ikke av, bestiller ikke en spritflaske på telefon. Ville helst på den åpne psykiatriske avdelingen her jeg bor... "Men de driver ikke med avrusning" var svaret.

Grunnen til at jeg spør er fordi jeg har en flokk med store og smådyr, og jeg vil ikke greie å slappe av om jeg ikke får være tilgjengelig på telefon om det skulle skje noe med dem. Har tidligere opplevd på ferie at dyr har blitt alvorlig skadet og jeg har måtte gi dyrlegen tillatelse til avliving på telefon uten å få tatt farvel med dem. Tok lang tid å komme seg over dette.

En annen ting er at jeg er veldig rastløs og utålmodig... vet jeg vil få problemer med å holde ut om det ikke er noe aktiviteter eller opplegg der. Men med telefon og pc, tror jeg at jeg skal greie å fullføre opplegget. Er veldig motivert til å komme meg ut av dette helvete .....

Videoannonse
Annonse
Gjest Nickname is reserved by another user:
Skrevet

Antar du har vært her og kikket? http://www.ladebs.no/

Det ser ut som om det kommr litt an på hvilken avdeling du skal på...?

Skrevet

Kanskje du kan skrive et brev til dem og fortelle at dette er viktig for deg? Og om de har forslag til hvordan det kan løse seg at du har kontakt dit? Ellers, så bra at du har fått plass, hvis du har fått det da. Ta med noe som du kan aktivisere deg selv med feks bøker, stikketøy eller hva du liker å gjøre. Håper du får et godt opphold og at de behandler deg bra:-)

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg kjenner ikke Lade bs ut over det som står på nettsidene deres.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...