Gjest Livskunstneren Skrevet 1. juli 2010 Skrevet 1. juli 2010 Hvis ikke genererer jeg tanker om at jeg ser verre ut enn jeg egentlig gjør. Hvis jeg ikke får speilet hele meg blir jeg veldig deprimert etter noen dager. Er det noen som har det på samme måte? 0 Siter
Gjest GPn Skrevet 1. juli 2010 Skrevet 1. juli 2010 Om du scroller litt nedover denne siden, vil du finne en som har det på samme måte: http://haustljos.wordpress.com/2008/10/26/narsissisten-og-den-manglande-gleda-ved-eige-arbeid/ 0 Siter
Gjest Livskunstneren Skrevet 1. juli 2010 Skrevet 1. juli 2010 Om du scroller litt nedover denne siden, vil du finne en som har det på samme måte: http://haustljos.wordpress.com/2008/10/26/narsissisten-og-den-manglande-gleda-ved-eige-arbeid/ Jeg kunne ikke finne det. Sier du at jeg er en narsisst? 0 Siter
Gjest GPn Skrevet 1. juli 2010 Skrevet 1. juli 2010 Jeg kunne ikke finne det. Sier du at jeg er en narsisst? Ser du ikke han som speiler seg i vannet? 0 Siter
Gjest Livskunstneren Skrevet 1. juli 2010 Skrevet 1. juli 2010 Ser du ikke han som speiler seg i vannet? Jo, men hva har det med mitt innlegg? 0 Siter
rose23 Skrevet 1. juli 2010 Skrevet 1. juli 2010 Er du en perfeksjonist...? Må se bra ut.... Må være slank som en syl..? 0 Siter
Gjest Livskunstneren Skrevet 1. juli 2010 Skrevet 1. juli 2010 Er du en perfeksjonist...? Må se bra ut.... Må være slank som en syl..? Jeg er en perfeksjonist ja. Jeg må se bra ut for at jeg skal føle meg bra, men jeg er vel ikke en narsissist for det? 0 Siter
rose23 Skrevet 2. juli 2010 Skrevet 2. juli 2010 Jeg er en perfeksjonist ja. Jeg må se bra ut for at jeg skal føle meg bra, men jeg er vel ikke en narsissist for det? Narzisme er berre en diagnose/merkelapp som beskriver oppførselen til vise mennesker. Det at du blir deppa når du ikke får sjekket om du ser bra ut... høres ut som du er ekstremt opptatt av utseende. At du er typen som aldri kunne drømt om å gå i joggebukse og uten sminke på butikken.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.