Gå til innhold

Pedofil, men vil endre meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pedofili blir nå sett på som en seksuell legning slik jeg har forstått det.

Å det samme er homfile, men en kan ikke gi en homfil behandling for å bli heterofil...

Kanskje finnes det enkelte tilfeller der noen kanskje har greid å skifte legning.... men det tror jeg er ekstremt sjeldent. Å homofile i Norge har også store vanskeligheter med å få adoptere barn.

Men jeg er ingen professor i pedofili... som sagt.

Nå sa jeg ingenting om å skifte legning. Jeg rettet bare på deg i forhold til hva jeg tror er verst for trådstarter. Jeg tror som sagt ikke det å leve uten sex er hva som plager han mest.

Det betyr ikke at det finnes en enkel løsning.

Videoannonse
Annonse
Gjest huldra31
Skrevet

Nå sa jeg ingenting om å skifte legning. Jeg rettet bare på deg i forhold til hva jeg tror er verst for trådstarter. Jeg tror som sagt ikke det å leve uten sex er hva som plager han mest.

Det betyr ikke at det finnes en enkel løsning.

Men om han vil ha en familie innkludert barn... Så krever det at han må kunne tenne på en dame, og regner med at om han leve med moren til barnet/barna, så vil hun nok sette pris på seeksuell omgang i ny og ne... He he

Skrevet

Jeg ble misbrukt i barndommen, men innlegget ditt vekker ikke avsky i meg.

Det er mange menn som tiltrekkes seksuelt av barn.Jeg forstår det ikke da, men... Det er helt greit.

Men om du hadde utøvd pedofilien din ovenfor et barn, hadde situasjonen vært noe helt annet. Da har du begått en grusom forbrytelse, og skadet sjelen til dette barnet for resten av dets liv.

Om du ikke tiltrekkes av voksne kvinner i det hele tatt, så må du bare innse at du får leve et liv uten sex. Går fint ann det også. Det er ikke et livsviktig menneskelig behov vi må utøve for å leve. Finnes tusenvis av mennesker i Norge som aldri har sex og ikke savner det heller.

Å om det likevel blir vanskelig, så finnes det kastrering og medisiner som kan ta vekk all kåthet.

Lykke til!

Hei, det er leit å høre om det som skjedde med deg! Jeg vet at mange barn tar skade av overgrep, ofte stor skade også.

Jeg klarer og leve uten sex, men jeg vet ikke om jeg klarer og leve uten kjærlighet. Og det føles så håpløst når jeg bare forelsker meg i barn. Det er jo....ja, dømt til å bli en livslang kjærlighetssorg da?

Kastrering er uaktuelt da det gir alvorlige bivirkninger, som antakeligvis vil gjøre meg ufør.

Skrevet

Men om han vil ha en familie innkludert barn... Så krever det at han må kunne tenne på en dame, og regner med at om han leve med moren til barnet/barna, så vil hun nok sette pris på seeksuell omgang i ny og ne... He he

Ja.

Men vi tar det en gang til. Du snakker som om alt er løst om han lærer seg å leve uten sex. Det er neppe tilfellet. De aller fleste kan leve uten å ha sex med andre enn seg selv. Det store savnet blir vel heller selve parforholdet og å ha egen familie.

Det er riktig som du sier at en av hindringene for dette er at en kvinne nødvendigvis vil ha et "normalt" forhold.

Skrevet

Ja.

Men vi tar det en gang til. Du snakker som om alt er løst om han lærer seg å leve uten sex. Det er neppe tilfellet. De aller fleste kan leve uten å ha sex med andre enn seg selv. Det store savnet blir vel heller selve parforholdet og å ha egen familie.

Det er riktig som du sier at en av hindringene for dette er at en kvinne nødvendigvis vil ha et "normalt" forhold.

Alt jeg vil er å ha noen å leve med, og kanskje stifte familie med. Jeg vil bare ikke være alene.

Tanken på sex med barn betyr ingenting i forhold til det som egentlig er problemet her.

Så..ganske meningsløs legning egentlig...

Skrevet

Alt jeg vil er å ha noen å leve med, og kanskje stifte familie med. Jeg vil bare ikke være alene.

Tanken på sex med barn betyr ingenting i forhold til det som egentlig er problemet her.

Så..ganske meningsløs legning egentlig...

Ja, det er det. Forstår at dette er vondt for deg. Jeg hadde følt meg veldig ensom om jeg aldri kunne ha et romantisk forhold til den jeg er forelsket i.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...