Gå til innhold

Fødselsdepresjon?

Anbefalte innlegg

Gjest Hannemona
Skrevet

Hei! Jeg fødte min 2.barn for ca et år siden. En gang i nov, jeg var på tur alene med barna ble jeg veldig svimmel og uvel. Dette toppet seg helt da jeg var på vei hjem. Og ente med att jeg måtte hentes for jeg ikke klarte å reise hjem. Etter dette har jeg ikke kommet meg opp igjen. Startet i samtale med en gang, da jeg ble noe nedstemt og redd. Svimmel og sliten. Spesielt når jeg er alene, med barna. Nå har det toppet seg igjen og jeg orker ikke dette mere. Legen satte meg påCipralex -noe som jeg er sterkt imot. Hun tok en test på meg der hun kom til jeg hadde en lettere depresjon. Er det ikke bedre å starte samtale med en psykolog?? Vil si jeg er ca 30 % nedstemt og angstfylt av tiden. Ellers går det stort sett greit. Men ligger liksom i bakhodet og murrer så jeg vil gjerne bli kvitt det. Var hos samtale med kommunale psykriatiske sist. Men de graver kanskje ikke dypt nok. Det jeg ikke liker med piller er at jeg må gå et år på de. Reaksjoner og bivirkninger.

Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Noen ganger er det slik at for å nå et viktig mål, må en legge til side alle "liker og liker ikke", og konsentrere seg om å gjøre det som fører en til målet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...