Gjest Rosalida Skrevet 2. juli 2010 Skrevet 2. juli 2010 Må jeg søke på nytt siden jeg hadde fått innvilget tidsberenset ufør ut året? 0 Siter
Bookworm Skrevet 2. juli 2010 Skrevet 2. juli 2010 Du må søke på nytt før utgangen av året - den tidsbegrensede uførestønaden gjelder ut den vedtaksperioden du har (men heter AAP). 0 Siter
Gjest Rosalida Skrevet 2. juli 2010 Skrevet 2. juli 2010 Du må søke på nytt før utgangen av året - den tidsbegrensede uførestønaden gjelder ut den vedtaksperioden du har (men heter AAP). Takk. En ny runde hos fastlegen min da. Gruer meg å spørre han om å skrive en erklæring om at jeg må få trygd et år til. 0 Siter
Bookworm Skrevet 2. juli 2010 Skrevet 2. juli 2010 Takk. En ny runde hos fastlegen min da. Gruer meg å spørre han om å skrive en erklæring om at jeg må få trygd et år til. Jo, men det er liksom ikke mulig å gå utenom fastlegen heller... 0 Siter
Gjest Rosalida Skrevet 10. juli 2010 Skrevet 10. juli 2010 Du må søke på nytt før utgangen av året - den tidsbegrensede uførestønaden gjelder ut den vedtaksperioden du har (men heter AAP). Fikk svar fra NAV at jeg ikke trengte å søke på nytt, men en vurdering ville bli gitt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.