Gå til innhold

Underlivet!

Gjest Mariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Anbefalte innlegg

Gjest Mariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Skrevet

De siste dagene har jeg ikke måtte på do i det hele tatt, og jeg må alltid tvinge noe utav meg når jeg først er på do. Når jeg tisser er det også helt oransjt. Jeg har også merket masse brunt, og litt blått i trusa mi, og jeg lurer på hva alt dette kan være. Jeg er forresten 14 år gammel, og hadde mensen for ca 1 uke siden.

Videoannonse
Annonse
Gjest svareter
Skrevet

Er dette et tulleinnlegg? Hvis ikke: Du må drikke mer for at urinen skal bli lysere og øke i mengde. Det at du har brun utflod kan være pga at det er slutten av din mens eller du har en mellomblødning. Det er da svært vanlig at mensen er brun (og kan sikkert se litt mørk/blå ut også). Så dette er vanlig.

Skrevet

Er dette et tulleinnlegg? Hvis ikke: Du må drikke mer for at urinen skal bli lysere og øke i mengde. Det at du har brun utflod kan være pga at det er slutten av din mens eller du har en mellomblødning. Det er da svært vanlig at mensen er brun (og kan sikkert se litt mørk/blå ut også). Så dette er vanlig.

Bruker du medisiner av noe slag ?

Gjest ikkehermender
Skrevet

feil forum,gå til klaraklok.no

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...