Gå til innhold

Raymond (79) og Charlotte (25) er nybakte

Anbefalte innlegg

Gjest frudolén
Skrevet

Raymond (79) og Charlotte (25) er nybakte foreldre

Raymond Calvert er 79 år gammel. Pensjonisten og hans 25 år gamle kjæreste, Charlotte, ble for ti uker siden foreldre til lille Jamie. Dermed er Calvert den eldste som noensinne har blitt far i Storbritannia, skriver avisa The Sun. Den forrige rekorden var på 76 år.

– Første gang jeg møtte henne var hun 16 år. Det skjedde selvsagt ikke noe mellom oss den gangen. Det var først noen år etter at vi innledet et forhold til hverandre, sier han.

http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/raymond-79-og-charlotte-25-er-nybakte-foreldre-3242377.html

Raymonds sønn (51) er blitt storebror!!!

Hva mener folket? En hyggelig gladsak?

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

14

• hidi, the scorpion

5

• morsan

3

• Bookworm

1

Gjest aldrisågaltat...
Skrevet

Jeg syns det er hyggelig at en på 79 får'n opp, jeg!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Lurer på om de som synes dette er "ekkelt" og "motbydelig" tenker det samme når de f.eks. ser en svært overvektig mor. Noen har faktisk feid over dette mennesket, noe enkelte vil finne "motbydelig" og "ekkelt", eller?

Gjest verinoca
Skrevet

Lurer på om de som synes dette er "ekkelt" og "motbydelig" tenker det samme når de f.eks. ser en svært overvektig mor. Noen har faktisk feid over dette mennesket, noe enkelte vil finne "motbydelig" og "ekkelt", eller?

Hvorfor skal det ha en sammenheng??

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvorfor skal det ha en sammenheng??

Fordi det sannsynligvis er en årsak til at du finner svært store alderforskjeller "ekkelt".

På den annen side er det mange som synes fedme er ekkelt, noe som også har en årsak.

Skrevet

Kjære vene for noen reaksjoner. Ekkelt? Hvorfor det? Hvis disse to trives sammen, så hvorfor i all verden ikke?

Skrevet

(med fare for ikke å være den første som siterer dette...)

Dette her gjorde jo ikke saken noe bedre, akkurat!!

'' Første gang han møtte Charlotte hadde han et tre år langt forhold til hennes mor. ''

Skrevet

Jeg syns det er hyggelig at en på 79 får'n opp, jeg!

Det kan jo være postmannen, da, men at Raymond synes det er hyggelig at alle tror han får'n opp! ;-)

Skrevet

Det kan jo være postmannen, da, men at Raymond synes det er hyggelig at alle tror han får'n opp! ;-)

Haha :o)

Gjest verinoca
Skrevet

Fordi det sannsynligvis er en årsak til at du finner svært store alderforskjeller "ekkelt".

På den annen side er det mange som synes fedme er ekkelt, noe som også har en årsak.

''På den annen side er det mange som synes fedme er ekkelt, noe som også har en årsak.''

Synes ikke noe om at du insinuerer at jeg også synes feite folk er ekle.

ShitDiddelyDo
Skrevet

''På den annen side er det mange som synes fedme er ekkelt, noe som også har en årsak.''

Synes ikke noe om at du insinuerer at jeg også synes feite folk er ekle.

Jeg insinuerer ikke at du synes feite folk er ekle.

Men vi kan vel alle være enige om at det er stygt å dømme noen på bakgrunn av utseende, eventuelt dømme noen for å velge annerledes (mht til utseende eller hva som helst) enn dem selv?

Med teskje: Hvor ligger forskjellen? Hvem er vi til å sitte her og kritisere denne kvinnen for å falle for en 50 år eldre mann? Og påstå at forholdet hennes er ekkelt?

Hvem er du til å sitte der på din høye hest og kalle et forhold ekkelt (eller motbydelig)?

Med teskje x 2: Hvor ligger forskjellen i å kritisere en mann for å velge en feit kvinne og det du driver med?

Med teskje x 3: Du tar avstand fra det ene. Poenget mitt var å få deg til å gjøre det.

Gjest verinoca
Skrevet

Jeg insinuerer ikke at du synes feite folk er ekle.

Men vi kan vel alle være enige om at det er stygt å dømme noen på bakgrunn av utseende, eventuelt dømme noen for å velge annerledes (mht til utseende eller hva som helst) enn dem selv?

Med teskje: Hvor ligger forskjellen? Hvem er vi til å sitte her og kritisere denne kvinnen for å falle for en 50 år eldre mann? Og påstå at forholdet hennes er ekkelt?

Hvem er du til å sitte der på din høye hest og kalle et forhold ekkelt (eller motbydelig)?

Med teskje x 2: Hvor ligger forskjellen i å kritisere en mann for å velge en feit kvinne og det du driver med?

Med teskje x 3: Du tar avstand fra det ene. Poenget mitt var å få deg til å gjøre det.

Jeg svarte ærlig på et innlegg om en gammal mann og ei ung jente. Er du ikke enig så samme for meg.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg svarte ærlig på et innlegg om en gammal mann og ei ung jente. Er du ikke enig så samme for meg.

Og det gjør deg like god som dem som sier: Fysj, se på det paret der. Hun må veie 100 kilo! Noe så motbydelig!

hidi, the scorpion
Skrevet

Og det gjør deg like god som dem som sier: Fysj, se på det paret der. Hun må veie 100 kilo! Noe så motbydelig!

Enig;)

Hun ble ikke tvangsgiftet med mannen!

Angående fedme, så sitter visse fordommer som spikret, og jeg må tenke på min egen avhengighet (nikotin) før jeg innser at matavhengighet er verre enn min.... Man trenger jo mat for å overleve, i motsetning til alt annet man er avhengig av, så det kan jammen med ikke være lett å være svært overvektig!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Enig;)

Angående fedme, så sitter visse fordommer som spikret, og jeg må tenke på min egen avhengighet (nikotin) før jeg innser at matavhengighet er verre enn min.... Man trenger jo mat for å overleve, i motsetning til alt annet man er avhengig av, så det kan jammen med ikke være lett å være svært overvektig!

Jepp - dere som ennå ikke har sluttet å røyke i anstendighetens navn, bør vite litt om fordommer. ;)

Gjest verinoca
Skrevet

Forekjellen er bare at jeg tenker ikke slik om overvektige.

Gjest verinoca
Skrevet

Enig;)

Så du mener at feite folk er ekle?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...