Gjest frudolén Skrevet 5. juli 2010 Skrevet 5. juli 2010 Raymond (79) og Charlotte (25) er nybakte foreldre Raymond Calvert er 79 år gammel. Pensjonisten og hans 25 år gamle kjæreste, Charlotte, ble for ti uker siden foreldre til lille Jamie. Dermed er Calvert den eldste som noensinne har blitt far i Storbritannia, skriver avisa The Sun. Den forrige rekorden var på 76 år. – Første gang jeg møtte henne var hun 16 år. Det skjedde selvsagt ikke noe mellom oss den gangen. Det var først noen år etter at vi innledet et forhold til hverandre, sier han. http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/raymond-79-og-charlotte-25-er-nybakte-foreldre-3242377.html Raymonds sønn (51) er blitt storebror!!! Hva mener folket? En hyggelig gladsak? 0 Siter
Gjest aldrisågaltat... Skrevet 5. juli 2010 Skrevet 5. juli 2010 Jeg syns det er hyggelig at en på 79 får'n opp, jeg! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. juli 2010 Skrevet 5. juli 2010 Lurer på om de som synes dette er "ekkelt" og "motbydelig" tenker det samme når de f.eks. ser en svært overvektig mor. Noen har faktisk feid over dette mennesket, noe enkelte vil finne "motbydelig" og "ekkelt", eller? 0 Siter
Gjest verinoca Skrevet 5. juli 2010 Skrevet 5. juli 2010 Lurer på om de som synes dette er "ekkelt" og "motbydelig" tenker det samme når de f.eks. ser en svært overvektig mor. Noen har faktisk feid over dette mennesket, noe enkelte vil finne "motbydelig" og "ekkelt", eller? Hvorfor skal det ha en sammenheng?? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. juli 2010 Skrevet 5. juli 2010 Hvorfor skal det ha en sammenheng?? Fordi det sannsynligvis er en årsak til at du finner svært store alderforskjeller "ekkelt". På den annen side er det mange som synes fedme er ekkelt, noe som også har en årsak. 0 Siter
Bookworm Skrevet 5. juli 2010 Skrevet 5. juli 2010 Kjære vene for noen reaksjoner. Ekkelt? Hvorfor det? Hvis disse to trives sammen, så hvorfor i all verden ikke? 0 Siter
morsan Skrevet 5. juli 2010 Skrevet 5. juli 2010 (med fare for ikke å være den første som siterer dette...) Dette her gjorde jo ikke saken noe bedre, akkurat!! '' Første gang han møtte Charlotte hadde han et tre år langt forhold til hennes mor. '' 0 Siter
morsan Skrevet 5. juli 2010 Skrevet 5. juli 2010 Jeg syns det er hyggelig at en på 79 får'n opp, jeg! Det kan jo være postmannen, da, men at Raymond synes det er hyggelig at alle tror han får'n opp! ;-) 0 Siter
Blomstre Skrevet 5. juli 2010 Skrevet 5. juli 2010 Det kan jo være postmannen, da, men at Raymond synes det er hyggelig at alle tror han får'n opp! ;-) Haha ) 0 Siter
Gjest verinoca Skrevet 6. juli 2010 Skrevet 6. juli 2010 Fordi det sannsynligvis er en årsak til at du finner svært store alderforskjeller "ekkelt". På den annen side er det mange som synes fedme er ekkelt, noe som også har en årsak. ''På den annen side er det mange som synes fedme er ekkelt, noe som også har en årsak.'' Synes ikke noe om at du insinuerer at jeg også synes feite folk er ekle. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 ''På den annen side er det mange som synes fedme er ekkelt, noe som også har en årsak.'' Synes ikke noe om at du insinuerer at jeg også synes feite folk er ekle. Jeg insinuerer ikke at du synes feite folk er ekle. Men vi kan vel alle være enige om at det er stygt å dømme noen på bakgrunn av utseende, eventuelt dømme noen for å velge annerledes (mht til utseende eller hva som helst) enn dem selv? Med teskje: Hvor ligger forskjellen? Hvem er vi til å sitte her og kritisere denne kvinnen for å falle for en 50 år eldre mann? Og påstå at forholdet hennes er ekkelt? Hvem er du til å sitte der på din høye hest og kalle et forhold ekkelt (eller motbydelig)? Med teskje x 2: Hvor ligger forskjellen i å kritisere en mann for å velge en feit kvinne og det du driver med? Med teskje x 3: Du tar avstand fra det ene. Poenget mitt var å få deg til å gjøre det. 0 Siter
Gjest verinoca Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 Jeg insinuerer ikke at du synes feite folk er ekle. Men vi kan vel alle være enige om at det er stygt å dømme noen på bakgrunn av utseende, eventuelt dømme noen for å velge annerledes (mht til utseende eller hva som helst) enn dem selv? Med teskje: Hvor ligger forskjellen? Hvem er vi til å sitte her og kritisere denne kvinnen for å falle for en 50 år eldre mann? Og påstå at forholdet hennes er ekkelt? Hvem er du til å sitte der på din høye hest og kalle et forhold ekkelt (eller motbydelig)? Med teskje x 2: Hvor ligger forskjellen i å kritisere en mann for å velge en feit kvinne og det du driver med? Med teskje x 3: Du tar avstand fra det ene. Poenget mitt var å få deg til å gjøre det. Jeg svarte ærlig på et innlegg om en gammal mann og ei ung jente. Er du ikke enig så samme for meg. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 Jeg svarte ærlig på et innlegg om en gammal mann og ei ung jente. Er du ikke enig så samme for meg. Og det gjør deg like god som dem som sier: Fysj, se på det paret der. Hun må veie 100 kilo! Noe så motbydelig! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 Og det gjør deg like god som dem som sier: Fysj, se på det paret der. Hun må veie 100 kilo! Noe så motbydelig! Enig;) Hun ble ikke tvangsgiftet med mannen! Angående fedme, så sitter visse fordommer som spikret, og jeg må tenke på min egen avhengighet (nikotin) før jeg innser at matavhengighet er verre enn min.... Man trenger jo mat for å overleve, i motsetning til alt annet man er avhengig av, så det kan jammen med ikke være lett å være svært overvektig! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 Enig;) Hun ble ikke tvangsgiftet med mannen! Angående fedme, så sitter visse fordommer som spikret, og jeg må tenke på min egen avhengighet (nikotin) før jeg innser at matavhengighet er verre enn min.... Man trenger jo mat for å overleve, i motsetning til alt annet man er avhengig av, så det kan jammen med ikke være lett å være svært overvektig! Jepp - dere som ennå ikke har sluttet å røyke i anstendighetens navn, bør vite litt om fordommer. 0 Siter
Gjest verinoca Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 Og det gjør deg like god som dem som sier: Fysj, se på det paret der. Hun må veie 100 kilo! Noe så motbydelig! Forekjellen er bare at jeg tenker ikke slik om overvektige. 0 Siter
Gjest verinoca Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 Enig;) Hun ble ikke tvangsgiftet med mannen! Angående fedme, så sitter visse fordommer som spikret, og jeg må tenke på min egen avhengighet (nikotin) før jeg innser at matavhengighet er verre enn min.... Man trenger jo mat for å overleve, i motsetning til alt annet man er avhengig av, så det kan jammen med ikke være lett å være svært overvektig! Så du mener at feite folk er ekle? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.