Gå til innhold

Raymond (79) og Charlotte (25) er nybakte

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Forekjellen er bare at jeg tenker ikke slik om overvektige.

Du tok åpenbart ikke teskje 1, teskje 2 eller teskje 3.

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

14

• hidi, the scorpion

5

• morsan

3

• Bookworm

1

Gjest verinoca
Skrevet

Du tok åpenbart ikke teskje 1, teskje 2 eller teskje 3.

Joda. Men om du lar meg ha min mening i fred så skal ikke jeg plage deg. Du derimot, er plagsom.

hidi, the scorpion
Skrevet

Så du mener at feite folk er ekle?

Absolutt ikke! Tenker at de sliter like mye som det jeg gjør og mer! Jeg trenger ikke røyk for å overleve, men alle må ha mat;)

En alkoholiker kan ikke drikke om h*n vil være rusfri, men en matavhengig må fremdeles spise for å overleve!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Joda. Men om du lar meg ha min mening i fred så skal ikke jeg plage deg. Du derimot, er plagsom.

Mennesker som forsøker å unngå fordømming av andre, er såvisst plagsomme, ja. I hvert fall for plagerne.

Gjest verinoca
Skrevet

Mennesker som forsøker å unngå fordømming av andre, er såvisst plagsomme, ja. I hvert fall for plagerne.

Jeg er en svært lite fordømmende person. Jeg gir folk både 10 og 20 sjanser til å lage et førsteinntrykk.

Men akkurat slike saker som denne sliter jeg. Sorry. Om det gjør meg til et dårlig menneske i dine øyne får så være.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg er en svært lite fordømmende person. Jeg gir folk både 10 og 20 sjanser til å lage et førsteinntrykk.

Men akkurat slike saker som denne sliter jeg. Sorry. Om det gjør meg til et dårlig menneske i dine øyne får så være.

Nå skal det ganske mye mer til enn en ting før jeg dømmer et menneske.

Gjest verinoca
Skrevet

Nå skal det ganske mye mer til enn en ting før jeg dømmer et menneske.

Vel, du dømmer likevel meg godt i denne tråden, utifra ett eneste ord. So there.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Vel, du dømmer likevel meg godt i denne tråden, utifra ett eneste ord. So there.

Nei, det gjør jeg ikke. Jeg dømmer en holdning. Ikke deg som person.

Gjest verinoca
Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke. Jeg dømmer en holdning. Ikke deg som person.

Ja, så døm ivei. Og som sagt - om den holdningen gjør meg til et dårlig menneske i dine øyne, så får du mene det.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, så døm ivei. Og som sagt - om den holdningen gjør meg til et dårlig menneske i dine øyne, så får du mene det.

Og som sagt: Jeg dømmer ikke noen som menneske på bakgrunn av en holdning eller handling.

Jeg er ikke FRPer.

Gjest verinoca
Skrevet

Og som sagt: Jeg dømmer ikke noen som menneske på bakgrunn av en holdning eller handling.

Jeg er ikke FRPer.

Vel, måten du dømte holdningen på innebar å trekke inn en del andre holdninger som overhodet ikke stemmer for meg.

Skrevet

Generelt hva store aldersforskjeller angår, så oppfatter jeg ikke slike forhold som ekle. Det er mer uforståelig _hvordan_ de greier å falle for hverandre.

Det er jo noe med å være på sånn ca samme sted i livet, ha sånn ca samme livskunnskap, ha noe å snakke om og møtes i.

Da jeg var 25 oppfattet jeg nok 79-åringer som komplett usexy, siden de var besteforeldre og dermed ikke innenfor gruppa man faller for.

Jeg må nok innrømme at jeg sliter litt med å forstå at dette kan være ekte kjærlighet, men det er det jo bare de to som vet noe om.

Gjest togli
Skrevet

Jeg er ikke FRPer.

''Jeg er ikke FRPer.''

Hmm, jeg tror du er en ertekopp ;))

ShitDiddelyDo
Skrevet

''Jeg er ikke FRPer.''

Hmm, jeg tror du er en ertekopp ;))

Men det med FRP var ikke en spøk. Ingen er bedre til å dømme mennesker basert på det lille de vet om personen enn FRPere. Hele politikken deres går ut på fordømming, enten det er samer, alenemødre, kriminelle (let them burn!), innvandrere som tar arbeidet vårt, og nå - nå som innvandrere ikke stjeler arbeidet fra gode nordmenn lenger, og selv FRP ikke kan nekte for at Norge ikke ville gått rundt uten importert arbeidskraft - muslimer.

Og jeg erter ikke Verinoca for å erte (da ville jeg ertet fordi hun ikke klarer å skrive Veronica riktig), men jeg forstår ikke hvordan noen kan kommentere et annet forhold som "ekkelt" eller "motbydelig" (husker ikke hvem av de to det var denne kvinnen eller mannen som skrev). De fleste har antenner til å unngå slike karakteristikker, og de fleste vet også at smaken er som baken, så hvem er vi til å kritisere dette parets forhold?

Det eneste jeg frykter er at gamle dolere skal tro noen har stjålet nicket til den gamle SDD. ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Vel, måten du dømte holdningen på innebar å trekke inn en del andre holdninger som overhodet ikke stemmer for meg.

Jeg brukte dem som eksempel. Ikke om deg.

Jeg antok at også du kunne si deg enig i at det er dårlig å dømme et forhold fordi en av partene ikke tilredsstiller egne preferanser, og brukte derfor overvektige som eksempel.

Det var teskje nummer 4.

hidi, the scorpion
Skrevet

Men det med FRP var ikke en spøk. Ingen er bedre til å dømme mennesker basert på det lille de vet om personen enn FRPere. Hele politikken deres går ut på fordømming, enten det er samer, alenemødre, kriminelle (let them burn!), innvandrere som tar arbeidet vårt, og nå - nå som innvandrere ikke stjeler arbeidet fra gode nordmenn lenger, og selv FRP ikke kan nekte for at Norge ikke ville gått rundt uten importert arbeidskraft - muslimer.

Og jeg erter ikke Verinoca for å erte (da ville jeg ertet fordi hun ikke klarer å skrive Veronica riktig), men jeg forstår ikke hvordan noen kan kommentere et annet forhold som "ekkelt" eller "motbydelig" (husker ikke hvem av de to det var denne kvinnen eller mannen som skrev). De fleste har antenner til å unngå slike karakteristikker, og de fleste vet også at smaken er som baken, så hvem er vi til å kritisere dette parets forhold?

Det eneste jeg frykter er at gamle dolere skal tro noen har stjålet nicket til den gamle SDD. ;)

''Det eneste jeg frykter er at gamle dolere skal tro noen har stjålet nicket til den gamle SDD. ;)''

Som om det er mulig;))))

Gjest togli
Skrevet

Du vet jeg er 100 % enig med deg ;)

Jeg antok bare at det for enkelte kunne bli litt vel mye frustrasjoner på gang med både deg og Sør våkne så sent på kvelden ;-P

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du vet jeg er 100 % enig med deg ;)

Jeg antok bare at det for enkelte kunne bli litt vel mye frustrasjoner på gang med både deg og Sør våkne så sent på kvelden ;-P

Men jeg er ikke på langt nær like utholdende som Sør. ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

''Det eneste jeg frykter er at gamle dolere skal tro noen har stjålet nicket til den gamle SDD. ;)''

Som om det er mulig;))))

Nja, men jeg tror kanskje jeg i perioder har vært ganske krass, mens jeg nå er hakket rundere i kantene når jeg er skråsikker. ;)

Gjest togli
Skrevet

Men jeg er ikke på langt nær like utholdende som Sør. ;)

Hehe, det skal du ha ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...