Gjest Bittelitt irriterende? Skrevet 5. juli 2010 Skrevet 5. juli 2010 Hotmailen min har sluttet å fungere. Dvs at de mailene som jeg vet er sendt meg, kommer ikke frem til meg. Finnes det noen support å ringe til/evt sende mail til? Eller noe annet jeg kan gjøre? 0 Siter
Gjest tror nå jeg Skrevet 5. juli 2010 Skrevet 5. juli 2010 NHD har sikkert noen medisiner å gi den :-) 0 Siter
RedakTom Skrevet 6. juli 2010 Skrevet 6. juli 2010 gmail Den har EUPF. Gi den en lav dose AP så funker det nok. Neida, men support finnes på MSN.com. 0 Siter
Gjest Bittelitt irriterende Skrevet 6. juli 2010 Skrevet 6. juli 2010 NHD har sikkert noen medisiner å gi den :-) Beklager så mye, trodde jeg postet på Åpent. 0 Siter
Gjest Bittelitt irriterende Skrevet 6. juli 2010 Skrevet 6. juli 2010 Den har EUPF. Gi den en lav dose AP så funker det nok. Neida, men support finnes på MSN.com. Tusen takk:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.