Gjest hva skjer dersom? Skrevet 6. juli 2010 Skrevet 6. juli 2010 Jeg har søkt om sånn visum på nettet for å få lov til å reise inn til USA. Der krysset jeg bla av for nei når det gjelder alvorlig psykisk sykdom. Jeg har med meg litium og papirer fra legen på at jeg bruker dette. Kan dette gi meg trøbbel? Jeg anser meg ikke som psykisk syk (bipolar 2) nå som jeg er stabil på medisiner. Hadde jeg krysset av for ja på dette spørsmålet hadde jeg vel fått trøbbel? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 6. juli 2010 Skrevet 6. juli 2010 Din avkryssing kan helt klart forsvares. BP2 er ikke en alvorlig psykisk lidelse. 0 Siter
Gjest hva skjer dersom? Skrevet 6. juli 2010 Skrevet 6. juli 2010 Din avkryssing kan helt klart forsvares. BP2 er ikke en alvorlig psykisk lidelse. Tusen takk, da går jeg ut ifra at dette går greit :-) 0 Siter
Gjest USA for alle? Skrevet 6. juli 2010 Skrevet 6. juli 2010 Din avkryssing kan helt klart forsvares. BP2 er ikke en alvorlig psykisk lidelse. Beklager at jeg bryter inn i tråden, men er det slik at det vil være problematisk for schizofrene å få visum til USA? 0 Siter
Gjest runa i ulla Skrevet 6. juli 2010 Skrevet 6. juli 2010 Beklager at jeg lurer..., men du behøver vel ikke papirer fra legen på at du bruker litium når du er ute å reiser? Litium er jo kke noe b-preparat. Eller må en dokumentere alle medisiner til USA uansett type? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.