Gå til innhold

Bipolar til USA?

Anbefalte innlegg

Gjest hva skjer dersom?
Skrevet

Jeg har søkt om sånn visum på nettet for å få lov til å reise inn til USA. Der krysset jeg bla av for nei når det gjelder alvorlig psykisk sykdom.

Jeg har med meg litium og papirer fra legen på at jeg bruker dette. Kan dette gi meg trøbbel? Jeg anser meg ikke som psykisk syk (bipolar 2) nå som jeg er stabil på medisiner.

Hadde jeg krysset av for ja på dette spørsmålet hadde jeg vel fått trøbbel?

Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Din avkryssing kan helt klart forsvares. BP2 er ikke en alvorlig psykisk lidelse.

Gjest hva skjer dersom?
Skrevet

Din avkryssing kan helt klart forsvares. BP2 er ikke en alvorlig psykisk lidelse.

Tusen takk, da går jeg ut ifra at dette går greit :-)

Gjest USA for alle?
Skrevet

Beklager at jeg bryter inn i tråden, men er det slik at det vil være problematisk for schizofrene å få visum til USA?

Gjest runa i ulla
Skrevet

Beklager at jeg lurer..., men du behøver vel ikke papirer fra legen på at du bruker litium når du er ute å reiser? Litium er jo kke noe b-preparat.

Eller må en dokumentere alle medisiner til USA uansett type?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...