Gjest tenker jeg Skrevet 6. juli 2010 Skrevet 6. juli 2010 du må da føle deg helt ovenpå av alle takkene du får,gud... 0 Siter
Flimmer1365381250 Skrevet 6. juli 2010 Skrevet 6. juli 2010 Det er mange som setter pris på at en fagperson sitter her midt i sommerferietid og svarer gratis på spørsmål de ellers måtte tatt opp med sin behandler/fastlege. Da synes jeg mannen fortjener et takk for raske, konstruktive svar som kan hjelpe noen til å ha en bedre kveld/ferie/sommer. Men det er nu bare min mening. 0 Siter
Gjest tenker jeg Skrevet 6. juli 2010 Skrevet 6. juli 2010 Det er mange som setter pris på at en fagperson sitter her midt i sommerferietid og svarer gratis på spørsmål de ellers måtte tatt opp med sin behandler/fastlege. Da synes jeg mannen fortjener et takk for raske, konstruktive svar som kan hjelpe noen til å ha en bedre kveld/ferie/sommer. Men det er nu bare min mening. alt med måte... 0 Siter
Flimmer1365381250 Skrevet 6. juli 2010 Skrevet 6. juli 2010 alt med måte... Vel, jeg synes faktisk at det er noe man kan takke for. Man takker for maten, for plastposen man betaler for på butikken, for service man ellers betaler skjorta av seg for. Egentlig så skulle jeg ønske butikkmedarbeidere begynte å takke MEG når jeg handler. For det er jo tross alt kundene de lever av. Men en gratis tjeneste som andre tar seg godt betalt for, det synes jeg man kan takke for. Og ja, jeg har jobbet i butikk og med salg i flere år. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 6. juli 2010 Skrevet 6. juli 2010 1. Som alle andre setter jeg pris på positiv tilbakemelding. 2. Det er trivelig at brukerne er høflige og veloppdragne mennesker :-) 3. Jeg legger merke til at du (trådstarter) står for mer enn 90% av innleggene som omhandler meg som person. Jeg synes at vi skal holde fokus på psykiatri på dette forumet. Jeg som person er relativt uinteressant i denne sammenheng. 0 Siter
Angustia Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 Det er mange som setter pris på at en fagperson sitter her midt i sommerferietid og svarer gratis på spørsmål de ellers måtte tatt opp med sin behandler/fastlege. Da synes jeg mannen fortjener et takk for raske, konstruktive svar som kan hjelpe noen til å ha en bedre kveld/ferie/sommer. Men det er nu bare min mening. Godt svar, deler din mening :-) 0 Siter
Cilien Skrevet 8. juli 2010 Skrevet 8. juli 2010 Vel, jeg synes faktisk at det er noe man kan takke for. Man takker for maten, for plastposen man betaler for på butikken, for service man ellers betaler skjorta av seg for. Egentlig så skulle jeg ønske butikkmedarbeidere begynte å takke MEG når jeg handler. For det er jo tross alt kundene de lever av. Men en gratis tjeneste som andre tar seg godt betalt for, det synes jeg man kan takke for. Og ja, jeg har jobbet i butikk og med salg i flere år. Men NHD får jo betalt for å svare her, selv om han vel svarer mer enn forventet iflg betalingen. Han arbeider ikke gratis, såvidt jeg har forstått. Men enig i at man godt kan takke for gode svar, slik man ellers gjør for "god service" 0 Siter
Orio Skrevet 9. juli 2010 Skrevet 9. juli 2010 Men NHD får jo betalt for å svare her, selv om han vel svarer mer enn forventet iflg betalingen. Han arbeider ikke gratis, såvidt jeg har forstått. Men enig i at man godt kan takke for gode svar, slik man ellers gjør for "god service" Jeg pleier å takke for både vekslepenger og plastposer (som jeg betaler for) når jeg handler. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.