Gå til innhold

nhd takkmegherogder

Anbefalte innlegg

Gjest tenker jeg
Skrevet

du må da føle deg helt ovenpå av alle takkene du får,gud...

Videoannonse
Annonse
Flimmer1365381250
Skrevet

Det er mange som setter pris på at en fagperson sitter her midt i sommerferietid og svarer gratis på spørsmål de ellers måtte tatt opp med sin behandler/fastlege. Da synes jeg mannen fortjener et takk for raske, konstruktive svar som kan hjelpe noen til å ha en bedre kveld/ferie/sommer.

Men det er nu bare min mening.

Gjest tenker jeg
Skrevet

Det er mange som setter pris på at en fagperson sitter her midt i sommerferietid og svarer gratis på spørsmål de ellers måtte tatt opp med sin behandler/fastlege. Da synes jeg mannen fortjener et takk for raske, konstruktive svar som kan hjelpe noen til å ha en bedre kveld/ferie/sommer.

alt med måte...

Flimmer1365381250
Skrevet

alt med måte...

Vel, jeg synes faktisk at det er noe man kan takke for. Man takker for maten, for plastposen man betaler for på butikken, for service man ellers betaler skjorta av seg for. Egentlig så skulle jeg ønske butikkmedarbeidere begynte å takke MEG når jeg handler. For det er jo tross alt kundene de lever av. Men en gratis tjeneste som andre tar seg godt betalt for, det synes jeg man kan takke for.

Og ja, jeg har jobbet i butikk og med salg i flere år.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

1. Som alle andre setter jeg pris på positiv tilbakemelding.

2. Det er trivelig at brukerne er høflige og veloppdragne mennesker :-)

3. Jeg legger merke til at du (trådstarter) står for mer enn 90% av innleggene som omhandler meg som person. Jeg synes at vi skal holde fokus på psykiatri på dette forumet. Jeg som person er relativt uinteressant i denne sammenheng.

Skrevet

Godt svar, deler din mening :-)

Skrevet

Vel, jeg synes faktisk at det er noe man kan takke for. Man takker for maten, for plastposen man betaler for på butikken, for service man ellers betaler skjorta av seg for. Egentlig så skulle jeg ønske butikkmedarbeidere begynte å takke MEG når jeg handler. For det er jo tross alt kundene de lever av. Men en gratis tjeneste som andre tar seg godt betalt for, det synes jeg man kan takke for.

Og ja, jeg har jobbet i butikk og med salg i flere år.

Men NHD får jo betalt for å svare her, selv om han vel svarer mer enn forventet iflg betalingen. Han arbeider ikke gratis, såvidt jeg har forstått.

Men enig i at man godt kan takke for gode svar, slik man ellers gjør for "god service"

Skrevet

Men NHD får jo betalt for å svare her, selv om han vel svarer mer enn forventet iflg betalingen. Han arbeider ikke gratis, såvidt jeg har forstått.

Men enig i at man godt kan takke for gode svar, slik man ellers gjør for "god service"

Jeg pleier å takke for både vekslepenger og plastposer (som jeg betaler for) når jeg handler.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...