Gjest Nokia N97 Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 Har kjøpt meg denne og har store problemer med å sette meg inn i den. Det er så enormt mange valg at jeg blir rent svimmel. Den skal visst være brukervennlig. jeg anser meg selv om en teknisk person, men her sliter jeg. Erfaringer? 0 Siter
Gjest simlax Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 Er ikke alle mobiler sånn nå? ;-p Du må bare trykke litt rundt og se hva som skjer. Det er ingen andre måter å lære det på. 0 Siter
Gjest Nokia N97 Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 Er ikke alle mobiler sånn nå? ;-p Du må bare trykke litt rundt og se hva som skjer. Det er ingen andre måter å lære det på. Men denne er ekstrem i forhold til alle tekniske duppedingster jeg har vært borti. 0 Siter
Gjest Amourosia Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 Men denne er ekstrem i forhold til alle tekniske duppedingster jeg har vært borti. Kanskje du skal sjekke http://www.kursguiden.no/ 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 10. juli 2010 Skrevet 10. juli 2010 Jepp, jeg har ) Gratulerer med bra valg av telefon. Innlegget ditt er et par dager gammelt så jeg regner med du er blitt kjent med telefonen til nå? Jeg er veeeldig fornøyd! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.