Gjest Trenger noe billig Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 Hvilke mobilabbonement har dere? Fornøyde? Og hva med prisen? 0 Siter
meg__123! Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 jeg har telenor superpluss.. 299kr i mnd, 5000 sms...er veldig fornøyd 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 Jeg har Talkmore Forhåndsbetalt og er meget fornøyd. 0 Siter
Gjest Trenger noe billig Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 Jeg har Talkmore Forhåndsbetalt og er meget fornøyd. Kan jeg spørre hva du mener med forhåndsbet.? Kr 199 pr mnd f.eks, inkl 500 ringeminutter o.l.?? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 Tele2 Champion. Fornøyd med alt, bortsett fra dekninga til Netcom her jeg bor. 0 Siter
Gjest Amourosia Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 Telenor ett eller annet med binding. Har aldri hatt så høye regninger før. Vurderer å betale 1500 for å kunne bytte tilbake til One Call. One Call faktura er billig det! 0 Siter
Gjest Amourosia Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 Telenor ett eller annet med binding. Har aldri hatt så høye regninger før. Vurderer å betale 1500 for å kunne bytte tilbake til One Call. One Call faktura er billig det! Telenor Djuice 0 Siter
Gjest Trenger noe billig Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 Tele2 Champion. Fornøyd med alt, bortsett fra dekninga til Netcom her jeg bor. Nettopp. Hadde samme problemet selv med Netcom her hvor jeg bor. Derfor er jeg desverre nødt til å finne et annet abbonement, med Telenor sine linjer. 0 Siter
Gjest Bilbca Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 Du må se på hvilket behov du har og hvordan ringemønsteret ditt er. Jeg har endret abbonement etter at jeg beregnet hvor mye jeg ringer i løpet av mnd, hvor mange sms/mms jeg sender og kb brukt pr.mnd. Det finnes flere abbonement som er tilpasset de som ringer mye, de som sender flere tekstmeldinger enn de ringer etc. Noen abb betaler du for på forhånd, andre etterpå. Noen betaler du en fast sum pr mnd, andre ikke. Sjekk denne siden og finn noe som passer for deg: http://www.telepriser.no/portal/page/portal/telepriser/forsiden 0 Siter
Gjest Amourosia Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 Tele2 Champion. Fornøyd med alt, bortsett fra dekninga til Netcom her jeg bor. Du bor der man ikke skulle tro nokon kunne bo? 0 Siter
Gjest Trenger noe billig Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 Telenor ett eller annet med binding. Har aldri hatt så høye regninger før. Vurderer å betale 1500 for å kunne bytte tilbake til One Call. One Call faktura er billig det! Telenor Frihet? Jeg har One Call faktura nå . Men jammen fikk jeg litt høyere regning enn forventet. Har kanskje ringt mer enn vanlig:) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 Du bor der man ikke skulle tro nokon kunne bo? Hehe, nei. jeg bor i Oslo. 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 Kan jeg spørre hva du mener med forhåndsbet.? Kr 199 pr mnd f.eks, inkl 500 ringeminutter o.l.?? Jeg betaler vel 229 kr i mnd og kan da ringe 3000 minutter i mnd til hvilket som helst selskap. Til og med jeg klarer meg med det. Det er vel Telenor FriPrat ja og jeg må betale oppstarten, men jeg ringer altså få og lange samtaler så det passer meg kjempebra. Og så ringer jeg for 200 i mnd på Tele2, da kan jeg ringe så mye jeg vil til tele2. Og som noen av dere her inne vet så kan jeg prate i timesvis. 0 Siter
Tvillingmamma Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 Ludo terningkast 6 kan du sjekke ut på www.ludomobil.no 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 Jeg betaler vel 229 kr i mnd og kan da ringe 3000 minutter i mnd til hvilket som helst selskap. Til og med jeg klarer meg med det. Det er vel Telenor FriPrat ja og jeg må betale oppstarten, men jeg ringer altså få og lange samtaler så det passer meg kjempebra. Og så ringer jeg for 200 i mnd på Tele2, da kan jeg ringe så mye jeg vil til tele2. Og som noen av dere her inne vet så kan jeg prate i timesvis. ''Og som noen av dere her inne vet så kan jeg prate i timesvis.'' ;o) Du er ikke alene der! Jeg er så sliten akkurat nå, at jeg orker ikke prate så lenge, akkurat det irriterer meg! 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 8. juli 2010 Skrevet 8. juli 2010 Kan jeg spørre hva du mener med forhåndsbet.? Kr 199 pr mnd f.eks, inkl 500 ringeminutter o.l.?? Se på linken, jeg sendte med innlegget. Forhåndsbetalt dvs at du setter inn penger på abonnementet på forhånd, dette gjøres via Internett. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.