Gå til innhold

Mobilabbonement

Anbefalte innlegg

Gjest Trenger noe billig
Skrevet

Hvilke mobilabbonement har dere? Fornøyde? Og hva med prisen?

Skrevet

jeg har telenor superpluss.. 299kr i mnd, 5000 sms...er veldig fornøyd :)

Gjest høstløv
Skrevet

Jeg har Talkmore Forhåndsbetalt og er meget fornøyd.

Gjest Trenger noe billig
Skrevet

Jeg har Talkmore Forhåndsbetalt og er meget fornøyd.

Kan jeg spørre hva du mener med forhåndsbet.? Kr 199 pr mnd f.eks, inkl 500 ringeminutter o.l.??

mariaflyfly
Skrevet

Tele2 Champion. Fornøyd med alt, bortsett fra dekninga til Netcom her jeg bor. :(

Gjest Amourosia
Skrevet

Telenor ett eller annet med binding. Har aldri hatt så høye regninger før. Vurderer å betale 1500 for å kunne bytte tilbake til One Call. One Call faktura er billig det!

Gjest Amourosia
Skrevet

Telenor ett eller annet med binding. Har aldri hatt så høye regninger før. Vurderer å betale 1500 for å kunne bytte tilbake til One Call. One Call faktura er billig det!

Telenor Djuice

Gjest Trenger noe billig
Skrevet

Tele2 Champion. Fornøyd med alt, bortsett fra dekninga til Netcom her jeg bor. :(

Nettopp. Hadde samme problemet selv med Netcom her hvor jeg bor. Derfor er jeg desverre nødt til å finne et annet abbonement, med Telenor sine linjer.

Gjest Bilbca
Skrevet

Du må se på hvilket behov du har og hvordan ringemønsteret ditt er. Jeg har endret abbonement etter at jeg beregnet hvor mye jeg ringer i løpet av mnd, hvor mange sms/mms jeg sender og kb brukt pr.mnd. Det finnes flere abbonement som er tilpasset de som ringer mye, de som sender flere tekstmeldinger enn de ringer etc. Noen abb betaler du for på forhånd, andre etterpå. Noen betaler du en fast sum pr mnd, andre ikke.

Sjekk denne siden og finn noe som passer for deg:

http://www.telepriser.no/portal/page/portal/telepriser/forsiden

Gjest Amourosia
Skrevet

Du bor der man ikke skulle tro nokon kunne bo? ;)

Gjest Trenger noe billig
Skrevet

Telenor Frihet? Jeg har One Call faktura nå . Men jammen fikk jeg litt høyere regning enn forventet. Har kanskje ringt mer enn vanlig:)

mariaflyfly
Skrevet

Du bor der man ikke skulle tro nokon kunne bo? ;)

Hehe, nei. jeg bor i Oslo. :)

Skrevet

Kan jeg spørre hva du mener med forhåndsbet.? Kr 199 pr mnd f.eks, inkl 500 ringeminutter o.l.??

Jeg betaler vel 229 kr i mnd og kan da ringe 3000 minutter i mnd til hvilket som helst selskap. Til og med jeg klarer meg med det. Det er vel Telenor FriPrat ja og jeg må betale oppstarten, men jeg ringer altså få og lange samtaler så det passer meg kjempebra.

Og så ringer jeg for 200 i mnd på Tele2, da kan jeg ringe så mye jeg vil til tele2. Og som noen av dere her inne vet så kan jeg prate i timesvis.

Tvillingmamma
Skrevet

Ludo terningkast 6 kan du sjekke ut på www.ludomobil.no

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg betaler vel 229 kr i mnd og kan da ringe 3000 minutter i mnd til hvilket som helst selskap. Til og med jeg klarer meg med det. Det er vel Telenor FriPrat ja og jeg må betale oppstarten, men jeg ringer altså få og lange samtaler så det passer meg kjempebra.

Og så ringer jeg for 200 i mnd på Tele2, da kan jeg ringe så mye jeg vil til tele2. Og som noen av dere her inne vet så kan jeg prate i timesvis.

''Og som noen av dere her inne vet så kan jeg prate i timesvis.''

;o)

Du er ikke alene der! Jeg er så sliten akkurat nå, at jeg orker ikke prate så lenge, akkurat det irriterer meg!

Gjest høstløv
Skrevet

Se på linken, jeg sendte med innlegget.

Forhåndsbetalt dvs at du setter inn penger på abonnementet på forhånd, dette gjøres via Internett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...