Gå til innhold

synes du det er flaut å oppgi passord?

Anbefalte innlegg

Gjest passorddilemma
Skrevet

Jeg har hatt problemer med innlogging på et felles datasystem som vi har på jobb. For å ordne opp i dette villle sjefen vite passordet mitt. Ikke at jeg har noe spesielt sexy passord eller noe sånt, men jeg synes det var så flaut at jeg sa at jeg ikke husket det, og heller laget et nytt ett.

Har dere noen gang vært flaue over passord? Eller følt at det ble for dumt å si det videre?

Gjest Amourosia
Skrevet

Aldri oppgi passordet til noen selv om det er politi eller brannvesen. Oppgir du passordet kan kontoen din misbrukes.

Skrevet

Jeg oppgir aldri mitt passord, tilbyr meg heller å taste det inn. Grunnen er enkel, jeg bruker vanligvis samme passord flere steder.

Det er en enkel regel, passord og pinkode gir man ikke fra seg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...