Gjest Lureren....gg Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 Hvilket av disse tre er dyrest å ha av kredittkort? (f.eks renter iløpet av en mnd på innestående uttak). 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 Santander er tidligere Gebyrfri. Koster deg ikke noe om du betaler innen forfall. 0 Siter
Gjest Lureren....gg Skrevet 8. juli 2010 Skrevet 8. juli 2010 Santander er tidligere Gebyrfri. Koster deg ikke noe om du betaler innen forfall. Ok. Ble ikke klokere av dette svaret. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 8. juli 2010 Skrevet 8. juli 2010 Ok. Ble ikke klokere av dette svaret. Kommer jo an på om du skal betale innen forfall eller ikke? Ta ut penger? Dnb tar betalt for at du har VISA/Mastercard. Coop vet jeg ikke. Santander er gratis å ha og å bruke. Du må betale innen forfall på alle, etter det løper det på renter. Om du skal ta ut penger løper rentene fra første stund, tror jeg. 0 Siter
Gjest Lureren....gg Skrevet 8. juli 2010 Skrevet 8. juli 2010 Kommer jo an på om du skal betale innen forfall eller ikke? Ta ut penger? Dnb tar betalt for at du har VISA/Mastercard. Coop vet jeg ikke. Santander er gratis å ha og å bruke. Du må betale innen forfall på alle, etter det løper det på renter. Om du skal ta ut penger løper rentene fra første stund, tror jeg. Jeg tenkte mer i retning hvis jeg betaler for en reise f.eks, hvilket av kortene er dyrest å ha når man ikke betaler ved forfall, men over et par mnd? 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 8. juli 2010 Skrevet 8. juli 2010 Jeg tenkte mer i retning hvis jeg betaler for en reise f.eks, hvilket av kortene er dyrest å ha når man ikke betaler ved forfall, men over et par mnd? Da må du undersøke hvilke gebyrer og renter de forskjellige aktørene opererer med. 0 Siter
Gjest Lureren....gg Skrevet 8. juli 2010 Skrevet 8. juli 2010 Da må du undersøke hvilke gebyrer og renter de forskjellige aktørene opererer med. Det er derfor jeg spør da, for jeg finner ikke ut av de tallene. 0 Siter
Gjest smil til livet :o) Skrevet 13. juli 2010 Skrevet 13. juli 2010 Det er derfor jeg spør da, for jeg finner ikke ut av de tallene. Kontakt utsteder av de ulike kortene. Du har vel avtaledokumentene på de ulike kortene? Der skal informasjonen du spør om stå. Men du må sammenligne selv selvfølgelig ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.