Gå til innhold

Mastercard DNB, Santander VISA, COOPkort

Anbefalte innlegg

Gjest Lureren....gg
Skrevet

Hvilket av disse tre er dyrest å ha av kredittkort? (f.eks renter iløpet av en mnd på innestående uttak).

mil1365380270
Skrevet

Santander er tidligere Gebyrfri. Koster deg ikke noe om du betaler innen forfall.

Gjest Lureren....gg
Skrevet

Santander er tidligere Gebyrfri. Koster deg ikke noe om du betaler innen forfall.

Ok. Ble ikke klokere av dette svaret.

mil1365380270
Skrevet

Ok. Ble ikke klokere av dette svaret.

Kommer jo an på om du skal betale innen forfall eller ikke? Ta ut penger?

Dnb tar betalt for at du har VISA/Mastercard. Coop vet jeg ikke. Santander er gratis å ha og å bruke. Du må betale innen forfall på alle, etter det løper det på renter. Om du skal ta ut penger løper rentene fra første stund, tror jeg.

Gjest Lureren....gg
Skrevet

Kommer jo an på om du skal betale innen forfall eller ikke? Ta ut penger?

Dnb tar betalt for at du har VISA/Mastercard. Coop vet jeg ikke. Santander er gratis å ha og å bruke. Du må betale innen forfall på alle, etter det løper det på renter. Om du skal ta ut penger løper rentene fra første stund, tror jeg.

Jeg tenkte mer i retning hvis jeg betaler for en reise f.eks, hvilket av kortene er dyrest å ha når man ikke betaler ved forfall, men over et par mnd?

Gjest høstløv
Skrevet

Jeg tenkte mer i retning hvis jeg betaler for en reise f.eks, hvilket av kortene er dyrest å ha når man ikke betaler ved forfall, men over et par mnd?

Da må du undersøke hvilke gebyrer og renter de forskjellige aktørene opererer med.

Gjest Lureren....gg
Skrevet

Da må du undersøke hvilke gebyrer og renter de forskjellige aktørene opererer med.

Det er derfor jeg spør da, for jeg finner ikke ut av de tallene.

Gjest smil til livet :o)
Skrevet

Det er derfor jeg spør da, for jeg finner ikke ut av de tallene.

Kontakt utsteder av de ulike kortene.

Du har vel avtaledokumentene på de ulike kortene? Der skal informasjonen du spør om stå. Men du må sammenligne selv selvfølgelig :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...