Gå til innhold

Snaasamannen .Jeg maa bare

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Nei, jaggu var ikke Snaasamannen synsk gitt :)

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

12

• ShitDiddelyDo

7

• jubalong70

5

• Dorthe

2

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det var det jeg sa: Spania vinner i kveld.

Men det må være litt nedtur for snåsakællen at selv en blekksprut er mer troverdig enn ham. ;)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Men det må være litt nedtur for snåsakællen at selv en blekksprut er mer troverdig enn ham. ;)

Ja, maa vaere et nederlag baade for han og en del dolere som har trodd saa blindt paa mannen:)

Gjest togli
Skrevet

Hadde jo vært litt rart om synske kunne "se" slike ting, for da hadde de jo vært rike forlengst ;)

Tipper Snåsamannen ble spurt om å tippe hvem som vant og dermed svarte Tyskland.. og media fikk det til å bli til at Snåsafyren "så" seieren ;)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Hadde jo vært litt rart om synske kunne "se" slike ting, for da hadde de jo vært rike forlengst ;)

Tipper Snåsamannen ble spurt om å tippe hvem som vant og dermed svarte Tyskland.. og media fikk det til å bli til at Snåsafyren "så" seieren ;)

Ja, bortforklar saa mye du vil :)

Gjest lolahlo
Skrevet

Jeg leste tilfeldigvis intervjuet der han fikk spørsmål om hvem som vant VM, og da sa han bare at han pleier å holde med Tyskland, så da måtte han jo bare svare Tyskland.. Ikke noe spåing involvert her, bare en uttallelse om hvem han holder med. :-)

Men ja, jeg var glad Tyskland ikke gikk til finale, for da hadde jo sikkert likevel de lettfrelste fått HELT vann på mølla over synskheten. Men greit å ikke gå bananas i selvfornøydhet over at han 'tok feil' heller, for han har ikke spådd noe som helst.

Skrevet

Ja, maa vaere et nederlag baade for han og en del dolere som har trodd saa blindt paa mannen:)

Få nå fakta rett før du uttaler deg, Nickløsheletia :)

Gjest petter petter
Skrevet

Jeg leste tilfeldigvis intervjuet der han fikk spørsmål om hvem som vant VM, og da sa han bare at han pleier å holde med Tyskland, så da måtte han jo bare svare Tyskland.. Ikke noe spåing involvert her, bare en uttallelse om hvem han holder med. :-)

Men ja, jeg var glad Tyskland ikke gikk til finale, for da hadde jo sikkert likevel de lettfrelste fått HELT vann på mølla over synskheten. Men greit å ikke gå bananas i selvfornøydhet over at han 'tok feil' heller, for han har ikke spådd noe som helst.

Riktig! Han har ikke spådd noe som helst.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Få nå fakta rett før du uttaler deg, Nickløsheletia :)

Og fakta er?

Skrevet

Riktig! Han har ikke spådd noe som helst.

Nemlig! :-)

Skrevet

''Tipper Snåsamannen ble spurt om å tippe hvem som vant og dermed svarte Tyskland.. og media fikk det til å bli til at Snåsafyren "så" seieren ;)''

Ja, det er veldig greit å kunne si at det bare er "tipping" når man tar feil, men synskhet når man har rett! ;-)

Skrevet

Den blekkspruten er virkelig imponerende! :-)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

''så da måtte han jo bare svare Tyskland..''

Nei, han maatte ikke svare noe som helst. Hadde han vaert synsk, hadde han visst hvem som vant. Det visste han ikke.

Gjest togli
Skrevet

''Tipper Snåsamannen ble spurt om å tippe hvem som vant og dermed svarte Tyskland.. og media fikk det til å bli til at Snåsafyren "så" seieren ;)''

Ja, det er veldig greit å kunne si at det bare er "tipping" når man tar feil, men synskhet når man har rett! ;-)

Hehe, men poenget er at han ikke "så" Tysklands seier. Han sa at han heia på Tyskland og det blir jo noe annet ;)

At man fleiper om dette i forbindelse med VM er jo ment å være bare moro :)

Jeg tviler på at noen i fullt alvor trodde snåsamannen kunne se seieren, for da hadde han vel vunnet i Lotto X antall ganger ;)

Gjest togli
Skrevet

Og fakta er?

At han ble spurt om hvem han håpte/trodde(?) vant VM og han svarte Tyskland ;) Han sa ingenting om at han "så" at Tyskland ville bli vinner.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Hehe, men poenget er at han ikke "så" Tysklands seier. Han sa at han heia på Tyskland og det blir jo noe annet ;)

Jeg tviler på at noen i fullt alvor trodde snåsamannen kunne se seieren, for da hadde han vel vunnet i Lotto X antall ganger ;)

Hvis han var synsk saa hadde han jo sett det og kunne blitt rik ja:)

Men slik er det ikke.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det var ikke det han sa ordrett. Ordrett sa han: Jeg har ikke så greie på fotball, det er kona som er fotballfansen i huset, men det må bli Tyskland.

Ok, alt var ikke ordrett, men "det må bli Tyskland" var ordrett.

Men nå kan han selvfølgelig si at han ikke spådde, og at dette kun var en magefølelse.

Forskjellen får andre definere ...

Skrevet

''Jeg tviler på at noen i fullt alvor trodde snåsamannen kunne se seieren, for da hadde han vel vunnet i Lotto X antall ganger ;)''

Ja, det er rart at folk tror at han kan "se syner", ja, det er jeg 100% enig i. Jeg er også enig i at det er veldig rart at folk i fullt alvor går rundt og tror på slikt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...