Gå til innhold

Snaasamannen .Jeg maa bare

Anbefalte innlegg

Gjest togli
Skrevet

Ah. Så du er i Spania også på søndag? Jeg tror ikke det er så alt for nøye for stemninga hvor i Spania du oppholder deg. Med mindre det ikke finnes mennesker der blir det liv - altså; hvis Spania vinner.

Jeg tror jeg håper litt på Nederland, men jeg tror Spania.

Jepp:)

Håper på Spania siden jeg er der når det skjer! Søstra mi var i Nederland når de vant EM(?)- husker Ruud Gullit og Marco van Basten var de store heltene ;) Hun kunne fortelle at de kjørte forbi et hus der sofaen ble kasta ut av et vindu i pur glede over seieren :))

Tror du jeg bør ta med hjelm?

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

12

• ShitDiddelyDo

7

• jubalong70

5

• Dorthe

2

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jepp:)

Håper på Spania siden jeg er der når det skjer! Søstra mi var i Nederland når de vant EM(?)- husker Ruud Gullit og Marco van Basten var de store heltene ;) Hun kunne fortelle at de kjørte forbi et hus der sofaen ble kasta ut av et vindu i pur glede over seieren :))

Tror du jeg bør ta med hjelm?

Hjelm er kanskje ikke det dummeste. ;)

Jeg hadde også håpet på Spania hvis jeg var der.

Mitt problem er at jeg liker både Spania og Nederland, akkurat som jeg i dag likte både Tyskland og Spania, og før det Nederland og Brasil og Tyskland og Argentina.

Uansett: Dette blir gøy! :)

Gjest togli
Skrevet

Mitt problem er at jeg liker både Spania og Nederland, akkurat som jeg i dag likte både Tyskland og Spania, og før det Nederland og Brasil og Tyskland og Argentina.

Jeg har bare sett ti minutter av VM (i kveld) så jeg skal ikke påberope meg å ha et "drømmelag" ;)

hidi, the scorpion
Skrevet

Enig;))

Blir spennende å se hvem som vinner til syvende og sist!

Skrevet

''Mitt problem er at jeg liker både Spania og Nederland, akkurat som jeg i dag likte både Tyskland og Spania, og før det Nederland og Brasil og Tyskland og Argentina. ''

Fornøyd uansett, du altså :-) Praktisk...

Skrevet

''Jeg tviler på at noen i fullt alvor trodde snåsamannen kunne se seieren, for da hadde han vel vunnet i Lotto X antall ganger ;)''

Ja, det er rart at folk tror at han kan "se syner", ja, det er jeg 100% enig i. Jeg er også enig i at det er veldig rart at folk i fullt alvor går rundt og tror på slikt.

Altså, min lille sønn tippet Spania som vinner både i 2008 og i år, men vi har tatt det som ren patriotisme (Torres & co) og ikke synske evner.

* vurderer å la junior spille bort familieformuen *

-På Dol av og til
Skrevet

''Tipper Snåsamannen ble spurt om å tippe hvem som vant og dermed svarte Tyskland.. og media fikk det til å bli til at Snåsafyren "så" seieren ;)''

Ja, det er veldig greit å kunne si at det bare er "tipping" når man tar feil, men synskhet når man har rett! ;-)

Akkurat slik er det:)

Skrevet

Og fakta er?

At Snåsamannen ikke har spådd noe som helst. Han har svart på at han selv holder med Tyskland, og håpet at de skulle vinne. Det er langt fra noen spådom :)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

At Snåsamannen ikke har spådd noe som helst. Han har svart på at han selv holder med Tyskland, og håpet at de skulle vinne. Det er langt fra noen spådom :)

LOL. Se hva SDD skriver.

Hadde han vært synsk, hadde han selvfølgelig visst hvem som vant. Han tok feil.

Skrevet

LOL. Se hva SDD skriver.

Hadde han vært synsk, hadde han selvfølgelig visst hvem som vant. Han tok feil.

Det å være synsk betyr ikke nødvendigvis at du "ser" alt som skal skje i hele verden, vet du :)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Det å være synsk betyr ikke nødvendigvis at du "ser" alt som skal skje i hele verden, vet du :)

Nei, de "ser" selvfølgelig bare når de tippet rett ;o)

Skrevet

Nei, de "ser" selvfølgelig bare når de tippet rett ;o)

Ja, ja...

Skrevet

Ah. Så du er i Spania også på søndag? Jeg tror ikke det er så alt for nøye for stemninga hvor i Spania du oppholder deg. Med mindre det ikke finnes mennesker der blir det liv - altså; hvis Spania vinner.

Jeg tror jeg håper litt på Nederland, men jeg tror Spania.

España!!

Skrevet

Det virker som om endel tror at en som kan heale kan heale alle sykdommer og at de som er synske kan se alt som kan skje fra lottorekka til hvem som vinner fotballVM.

Rart igrunnen, ingen kristne tror at når de ber til gud så vil gud oppfylle alle ønskene deres.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Det virker som om endel tror at en som kan heale kan heale alle sykdommer og at de som er synske kan se alt som kan skje fra lottorekka til hvem som vinner fotballVM.

Rart igrunnen, ingen kristne tror at når de ber til gud så vil gud oppfylle alle ønskene deres.

''Det virker som om endel tror at en som kan heale kan heale alle sykdommer og at de som er synske kan se alt som kan skje fra lottorekka til hvem som vinner fotballVM''

Eller de tror kanskje at ingen har slike egenskaper overhodet:-)

Skrevet

''Det virker som om endel tror at en som kan heale kan heale alle sykdommer og at de som er synske kan se alt som kan skje fra lottorekka til hvem som vinner fotballVM''

Eller de tror kanskje at ingen har slike egenskaper overhodet:-)

Det er bare fordi de ikke har møtt noe sjøl og rett og slett ikke skjønner det. Jeg hadde sikkert tvilt jeg også hvis jeg ikke hadde opplevd rare ting sjøl.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Det er bare fordi de ikke har møtt noe sjøl og rett og slett ikke skjønner det. Jeg hadde sikkert tvilt jeg også hvis jeg ikke hadde opplevd rare ting sjøl.

Jeg har opplevd flere rare ting jeg. Som regel er det en naturlig forklaring:-)

Skrevet

Helt enig :)

Skrevet

Altså, min lille sønn tippet Spania som vinner både i 2008 og i år, men vi har tatt det som ren patriotisme (Torres & co) og ikke synske evner.

* vurderer å la junior spille bort familieformuen *

*ser for meg laban på fattigkassa innen året er omme* ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...