Gå til innhold

Snaasamannen .Jeg maa bare

Anbefalte innlegg

Skrevet

At Snåsamannen ikke har spådd noe som helst. Han har svart på at han selv holder med Tyskland, og håpet at de skulle vinne. Det er langt fra noen spådom :)

''Og fakta er?

– Nickløsheletia''

''At Snåsamannen ikke har spådd noe som helst.

....

– jubalong70''

'nough said! ;-)

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

12

• ShitDiddelyDo

7

• jubalong70

5

• Dorthe

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er bare fordi de ikke har møtt noe sjøl og rett og slett ikke skjønner det. Jeg hadde sikkert tvilt jeg også hvis jeg ikke hadde opplevd rare ting sjøl.

Jeg har opplevd flere rare ting, og tror fortsatt det bare er "rare ting".

Skrevet

*ser for meg laban på fattigkassa innen året er omme* ;-)

Tja, akkurat ikveld hadde det vært en fordel om vi var av den litt mer gamblende typen.

Men vi tipper ikke engang, så det blir bare småpenger på junior via veddemål innen familien...

Skrevet

Tja, akkurat ikveld hadde det vært en fordel om vi var av den litt mer gamblende typen.

Men vi tipper ikke engang, så det blir bare småpenger på junior via veddemål innen familien...

Åja, jeg tenkte ikke på VM :-) Men mer generelt - hva enten man setter sin lit til sønner, Snåsamannen eller blekkspruter! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...