morsan Skrevet 8. juli 2010 Skrevet 8. juli 2010 At Snåsamannen ikke har spådd noe som helst. Han har svart på at han selv holder med Tyskland, og håpet at de skulle vinne. Det er langt fra noen spådom ''Og fakta er? – Nickløsheletia'' ''At Snåsamannen ikke har spådd noe som helst. .... – jubalong70'' 'nough said! ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 8. juli 2010 Skrevet 8. juli 2010 Det er bare fordi de ikke har møtt noe sjøl og rett og slett ikke skjønner det. Jeg hadde sikkert tvilt jeg også hvis jeg ikke hadde opplevd rare ting sjøl. Jeg har opplevd flere rare ting, og tror fortsatt det bare er "rare ting". 0 Siter
laban Skrevet 12. juli 2010 Skrevet 12. juli 2010 *ser for meg laban på fattigkassa innen året er omme* ;-) Tja, akkurat ikveld hadde det vært en fordel om vi var av den litt mer gamblende typen. Men vi tipper ikke engang, så det blir bare småpenger på junior via veddemål innen familien... 0 Siter
morsan Skrevet 12. juli 2010 Skrevet 12. juli 2010 Tja, akkurat ikveld hadde det vært en fordel om vi var av den litt mer gamblende typen. Men vi tipper ikke engang, så det blir bare småpenger på junior via veddemål innen familien... Åja, jeg tenkte ikke på VM :-) Men mer generelt - hva enten man setter sin lit til sønner, Snåsamannen eller blekkspruter! ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.