Gå til innhold

Spanjakkene senket den tyske kneip

Anbefalte innlegg

Gjest den danske loff
Skrevet

Og den såkalte mannen fra Snåsa har jeg helt mistet troen på;(

ShitDiddelyDo
Skrevet

Fortvil ikke. Den nye helten heter Paul og er blekksprut. Det er aldri for sent å finne seg en ny spåmann. Det er det som er så bra med spåmenn - de finnes overalt, og noen av dem puster til og med under vann.

Gjest den danske loff
Skrevet

Fortvil ikke. Den nye helten heter Paul og er blekksprut. Det er aldri for sent å finne seg en ny spåmann. Det er det som er så bra med spåmenn - de finnes overalt, og noen av dem puster til og med under vann.

Jobber Paul som healer også?

hidi, the scorpion
Skrevet

LOL!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ikke per i dag, men tipper han rett også i bronsjefinalen og finalen, vil jeg tro han får mer enn nok av jobbtilbud.

Skrevet

Ikke per i dag, men tipper han rett også i bronsjefinalen og finalen, vil jeg tro han får mer enn nok av jobbtilbud.

''bronsjefinalen''

AÆææh!

Uten j, takk.

Trodde du visste bedre ;-)

Skrevet

Joralf har da ikke spådd noe som helst i forhold til VM. Han har bare fortalt hvilket lag han heier på, og ønsker at skal vinne!

ShitDiddelyDo
Skrevet

''bronsjefinalen''

AÆææh!

Uten j, takk.

Nå burde jeg skryte på meg en skrivefeil, men jeg trodde faktisk bronsje var det rette. ;)

Men takker og bukker. Da gjør jeg ikke den feilen igjen. :)

Skrevet

''bronsjefinalen''

AÆææh!

Uten j, takk.

Tiltredes!

Forøvrig uttaler jeg det uten j også!

Skrevet

Nå burde jeg skryte på meg en skrivefeil, men jeg trodde faktisk bronsje var det rette. ;)

Men takker og bukker. Da gjør jeg ikke den feilen igjen. :)

Velbekomme :)

Jeg regnet med at du var av den typen som faktisk ville like å bli rettet på (noen ville jo "klikket" av det)...

Det vrimler forresten av sportsreportere som deler ut bronsJe-medaljer, så jeg vet hvor du har det fra... Og hver gang freser jeg mot TV'en mens ungene mine himler med øynene :-)

Skrevet

Tiltredes!

Forøvrig uttaler jeg det uten j også!

Nemlig :) Både skrives og uttales uten j...

Og bearnaise og pommes frites og entrecôte med s og t til slutt... Noen kjepphester skal man jo ha :-)

Skrevet

Jeg regnet med at du var av den typen som faktisk ville like å bli rettet på (noen ville jo "klikket" av det)...

Det vrimler forresten av sportsreportere som deler ut bronsJe-medaljer, så jeg vet hvor du har det fra... Og hver gang freser jeg mot TV'en mens ungene mine himler med øynene :-)

De deler ut bronsjemedaljer til det laget som vinner _mot_ noen.

Aaaarrrrrggghhhh!

spille _mot_

tape _for_

vinne _over_

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg liker å bli rettet på, ja. Enkelte feilskrevne ord er så innarbeida at jeg ville satt penger på at jeg skrev det rett. :)

Skrevet

De deler ut bronsjemedaljer til det laget som vinner _mot_ noen.

Aaaarrrrrggghhhh!

spille _mot_

tape _for_

vinne _over_

*kremt*

Bronsemedalje - uten j :-)

Skrevet

*kremt*

Bronsemedalje - uten j :-)

eh, ja, det var litt av poenget

Skrevet

Joralf har da ikke spådd noe som helst i forhold til VM. Han har bare fortalt hvilket lag han heier på, og ønsker at skal vinne!

Han er en drittsekk, det er det han er! Jeg vil ha penga mine tilbake!

Jeg ser et massesøksmål i horisonten!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, det har han ikke. Joralf sa på spørsmål om hvem som vil vinne VM.

"Det må bli Tyskland".

Dette betyr naturligvis at han lett kan ro seg unna å ha spådd noe som helst, men søk i nettavisene og se selv. Det var disse ordene han brukte: "Det må bli Tyskland".

Han sa ikke at han heiet på Tyskland.

Han understreket også at det var kona som var fotballfansen i huset.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...