Orio Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 Jeg har lagt merke til at du stadig bruker "hun" i stedet for "han" når du ikke kan vite kjønnet på en person? Hvorfor? (Det går igjen flere steder også, lurer på hvorfor "han" plutselig er borte. Likestillingspolitikk?" *undrende* 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 Gud vet, - men hun sier det ikke. 0 Siter
Gjest Dalmeny Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 Gud vet, - men hun sier det ikke. Hadde Gud vært en dame så hadde hun vel het Gudrun? 0 Siter
Orio Skrevet 8. juli 2010 Forfatter Skrevet 8. juli 2010 Gud vet, - men hun sier det ikke. ;- ) 0 Siter
Gjest Nerda Skrevet 8. juli 2010 Skrevet 8. juli 2010 Hadde Gud vært en dame så hadde hun vel het Gudrun? LOL NHD har god humor, og dere andre også Hva med å være nøytral. Jeg skriver ofte bare hn jeg, eller vedkommende. 0 Siter
Gjest fra bergen Skrevet 8. juli 2010 Skrevet 8. juli 2010 Hadde Gud vært en dame så hadde hun vel het Gudrun? Eventuelt Gudine. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.