Gå til innhold

Frekke folk??

Anbefalte innlegg

Gjest Fioletta
Skrevet

Jeg jobber på en bensinstasjon. Når jeg skal stenge stasjonen for kvelden, kjører jeg trallene med varer inn på ett lagerrom på siden av butikken. Dette tar veldig kort tid, så da låste jeg ikke døren.

I mens dukker det opp en dame med ett barn som bare går rett inn i butikken og inn på do. Butikken var helt mørkelagt så det kan umulig være vanskelig å se at det var stengt. Men klart, det er min egen feil siden jeg ikke hadde låst.

Damen bruker kanskje 10 min der inne. Og jeg har ikke lov til å begynne å telle kassa når det er folk inne i butikken pga sikkerhet. Så da måtte jeg stå der å vente på at hun skulle bli ferdig. Og når hun var ferdig og kom ut, smilte jeg høflig, men hun gikk bare ut igjen uten å si ett eneste ord!!

Hun kunne i det minste ha sagt takk!

Hadde hun spurt om å få låne toalettet eller om jeg hadde låst stasjonen, hadde jeg mer en gjerne latt henne låne toalettet like vel. Men jeg syns det er frekt å bare gå rett inn og ikke spørre om det er greit, og ikke si takk når man reiser heller.

Er jeg kravstor?

Skrevet

Du er ikke kravstor, du svever bare i den villfarelse at også kunder er utstyrt med normal fornuft og høfllighet,

http://vilduhapose.blogspot.com/

Bla gjerne litt tilbake, noen av de morsomste innleggene er fra tidligere år.

Gjest Guliver
Skrevet

Helt utrolig! Jeg blir helt oppgitt og veldig aggresiv når du forteller dette.

Tvillingmamma
Skrevet

Du er ikke kravstor, du svever bare i den villfarelse at også kunder er utstyrt med normal fornuft og høfllighet,

http://vilduhapose.blogspot.com/

Bla gjerne litt tilbake, noen av de morsomste innleggene er fra tidligere år.

hehe, nå ble jeg sittende å lese, selv om det var noe helt annet på tapetet! Morsom lesning :D

Skrevet

Tenk om du ikke hadde sett at hun smatt inn. Da hadde hun blitt sittende der hele natten...

Gjest Fioletta
Skrevet

Tenk om du ikke hadde sett at hun smatt inn. Da hadde hun blitt sittende der hele natten...

Haha, det hadde tatt seg ut!!

Gjest Fioletta
Skrevet

Husk å låse neste gang ;0)

Ja, skal huske på det! ;)

Skrevet

Tipper at hun og/eller barnet var så ekstremt tissetrengte at de mener de befant seg nesten i en nødsituajson, og etterpå var hun så flau over at hun tok seg til rette at hun bare lot som ingenting og skyndet seg ut. :-)

Husk å låse neste gang!

Gjest Fioletta
Skrevet

Tipper at hun og/eller barnet var så ekstremt tissetrengte at de mener de befant seg nesten i en nødsituajson, og etterpå var hun så flau over at hun tok seg til rette at hun bare lot som ingenting og skyndet seg ut. :-)

Husk å låse neste gang!

Det kan godt hende! Takk for at du delte dette med meg! :) Skal tenke på det neste gang!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...