hidi, the scorpion Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 Har ikke søkt på det, men det er da vitterlig et flott land;)) 0 Siter
nick Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 Har ikke søkt på det, men det er da vitterlig et flott land;)) Jeg så en dansk dokumentar fra Grønland. Da låste "øvrigheta" seg inne hver fredag fordi hele bygda var drita. Kniv og slåssing hele kvelden. Jeg holdt på å hoppe til køys med ei fra Grønland en gang. Dessverre så hun ut som en Grønlending, så jeg avsto. Jeg var full, men ikke _så_ full. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 Jeg så en dansk dokumentar fra Grønland. Da låste "øvrigheta" seg inne hver fredag fordi hele bygda var drita. Kniv og slåssing hele kvelden. Jeg holdt på å hoppe til køys med ei fra Grønland en gang. Dessverre så hun ut som en Grønlending, så jeg avsto. Jeg var full, men ikke _så_ full. Og poenget var? 0 Siter
nick Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 Og poenget var? At det kanskje ikke er så flott? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.