Gjest Linn forsvinn Skrevet 8. juli 2010 Skrevet 8. juli 2010 Liker å holde kontakt med venner igjennom fb-chatten. De siste dagene får jeg derimot bare oppgitt at ingen er tilgjengelig for chat! Jeg står som pålogget, men det viser 0 chatere..dette til tross for at jeg har over 400 venner, så det er jo litt lite sannsynlig at ingen av disse står som pålogget mellom kl 20-02. Er det feil på facebook sine sider eller er det noe jeg kan gjøre? 0 Siter
Gjest fb-bruker Skrevet 8. juli 2010 Skrevet 8. juli 2010 Aner ikke, for jeg har slått av Chatten min, vil ikke at alle skal se når jeg er pålogga. 0 Siter
Gjest Guliver Skrevet 8. juli 2010 Skrevet 8. juli 2010 Aner ikke, for jeg har slått av Chatten min, vil ikke at alle skal se når jeg er pålogga. Unødvendig og fjollete svar. Du bees om å holde deg vekke fra Facebook frem til 10. juni 2015. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 8. juli 2010 Skrevet 8. juli 2010 Det er ofte problemer med chatten på FB. Ser du innimellom en gul varseltrekant nede i høyre hjørne? Jeg vil tro problemet er løst idag? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.