Gå til innhold

Online chatten i facebook

Anbefalte innlegg

Gjest Linn forsvinn
Skrevet

Liker å holde kontakt med venner igjennom fb-chatten. De siste dagene får jeg derimot bare oppgitt at ingen er tilgjengelig for chat! Jeg står som pålogget, men det viser 0 chatere..dette til tross for at jeg har over 400 venner, så det er jo litt lite sannsynlig at ingen av disse står som pålogget mellom kl 20-02. Er det feil på facebook sine sider eller er det noe jeg kan gjøre?

Gjest fb-bruker
Skrevet

Aner ikke, for jeg har slått av Chatten min, vil ikke at alle skal se når jeg er pålogga.

Gjest Guliver
Skrevet

Aner ikke, for jeg har slått av Chatten min, vil ikke at alle skal se når jeg er pålogga.

Unødvendig og fjollete svar. Du bees om å holde deg vekke fra Facebook frem til 10. juni 2015.

Gjest togli
Skrevet

Det er ofte problemer med chatten på FB. Ser du innimellom en gul varseltrekant nede i høyre hjørne? Jeg vil tro problemet er løst idag?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...