Gjest togli Skrevet 8. juli 2010 Skrevet 8. juli 2010 ''Det er litt for mange som tror at alt er sort-hvitt.....'' Og ikke nok med det, de er veldig bastante på at det er selve "Sannheten" de har enerett på ;-) Hehe, det synes også jeg er ganske så rart Det er igrunnen godt å føle at man ikke nødvendigvis vet "alt", for da blir hverdagen litt mer spennende 0 Siter
Gjest togli Skrevet 8. juli 2010 Skrevet 8. juli 2010 Tror vi bare må godta at det er mere mellom himmel og jord enn vi forstår .Og bare det hjelper ,så er det helt det samme for meg om jeg forstår noe eller ikke:) Presis 0 Siter
Gjest togli Skrevet 8. juli 2010 Skrevet 8. juli 2010 En barndomskamerat av meg var så plaget med eleptiske anfall at han kunne ikke jobbe. Etter kun en healerbehandling ble han frisk. Og han er fremdeles frisk minst 15 år senere. Andre som går til healer, blir ikke bra av sykdommen, men de blir bedre (mindre smerter f.eks.), så sykdommen blir lettere å leve med. En jeg kjenner har astma og har vært avhengig av medisiner og innhalering så lenge jeg kan huske. Hun har prøvd å begrense medinsinntaket, men ender alltid opp med astmaanfall... - inntil for noen mnd siden. Hun var hos en anerkjent healer, og jeg skal ikke gå inn på hva hun følte/kjente når hun var der, men det var rare greier... Siden den dagen har hun ikke tatt en eneste pille eller innhalering.. Hun prøvde seg attpåtil på å klappe en hund her forleden (hund er det aller verste for henne) og ingen reaksjon... 0 Siter
Gjest vil prøve alt Skrevet 8. juli 2010 Skrevet 8. juli 2010 Sett i forhold til hvor mange aktive healere det er i vårt område, har innleggelsesfrekvensen for psykose vært meget høy. Har du kompetanse på Healing? Kan det ha noe for seg hvis alt annet slår feil? 0 Siter
Gjest zox Skrevet 8. juli 2010 Skrevet 8. juli 2010 Og de som tror på healing er gale også? Mister de troen på healing, blir de plutselig normale igjen? 0 Siter
Gjest Guliver Skrevet 9. juli 2010 Skrevet 9. juli 2010 Og de som tror på healing er gale også? Mister de troen på healing, blir de plutselig normale igjen? Med en så alvorlig diagnose er det liten sjans for at de noensinne blir helt friske, iallefall ikke uten medisiner. 0 Siter
Helmi Skrevet 9. juli 2010 Skrevet 9. juli 2010 Har du kompetanse på Healing? Kan det ha noe for seg hvis alt annet slår feil? Kan man egentlig ha "kompetanse" på healing?? 0 Siter
Gjest zox Skrevet 10. juli 2010 Skrevet 10. juli 2010 Med en så alvorlig diagnose er det liten sjans for at de noensinne blir helt friske, iallefall ikke uten medisiner. Det er faktisk forskjell på å være naiv/lite opplyst og gal. Det blir bare rotete argumentasjon om du ikke tar slike hensyn. Jeg har heller ikke tro på sånn healing, men jeg stempler ikke meningsmotstandere som galne bare ford de har latt seg lure. Ser ikke hensikten med slik stempling annet enn å gi uttrykk for sterk aversjon mot noen meningsmotstandere. Det vil si personangrep i stedet for angrep på argumenter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.