Gå til innhold

Healere - så gale at de ikke vet det selv!

Anbefalte innlegg

Gjest togli
Skrevet

''Det er litt for mange som tror at alt er sort-hvitt.....''

Og ikke nok med det, de er veldig bastante på at det er selve "Sannheten" de har enerett på ;-)

Hehe, det synes også jeg er ganske så rart ;)

Det er igrunnen godt å føle at man ikke nødvendigvis vet "alt", for da blir hverdagen litt mer spennende ;)

Gjest togli
Skrevet

Tror vi bare må godta at det er mere mellom himmel og jord enn vi forstår .Og bare det hjelper ,så er det helt det samme for meg om jeg forstår noe eller ikke:)

Presis ;)

Gjest togli
Skrevet

En barndomskamerat av meg var så plaget med eleptiske anfall at han kunne ikke jobbe. Etter kun en healerbehandling ble han frisk. Og han er fremdeles frisk minst 15 år senere.

Andre som går til healer, blir ikke bra av sykdommen, men de blir bedre (mindre smerter f.eks.), så sykdommen blir lettere å leve med.

En jeg kjenner har astma og har vært avhengig av medisiner og innhalering så lenge jeg kan huske. Hun har prøvd å begrense medinsinntaket, men ender alltid opp med astmaanfall... - inntil for noen mnd siden. Hun var hos en anerkjent healer, og jeg skal ikke gå inn på hva hun følte/kjente når hun var der, men det var rare greier... Siden den dagen har hun ikke tatt en eneste pille eller innhalering.. Hun prøvde seg attpåtil på å klappe en hund her forleden (hund er det aller verste for henne) og ingen reaksjon...

Gjest vil prøve alt
Skrevet

Sett i forhold til hvor mange aktive healere det er i vårt område, har innleggelsesfrekvensen for psykose vært meget høy.

Har du kompetanse på Healing? Kan det ha noe for seg hvis alt annet slår feil?

Skrevet

Og de som tror på healing er gale også? Mister de troen på healing, blir de plutselig normale igjen?

Gjest Guliver
Skrevet

Og de som tror på healing er gale også? Mister de troen på healing, blir de plutselig normale igjen?

Med en så alvorlig diagnose er det liten sjans for at de noensinne blir helt friske, iallefall ikke uten medisiner.

Skrevet

Har du kompetanse på Healing? Kan det ha noe for seg hvis alt annet slår feil?

Kan man egentlig ha "kompetanse" på healing??

Skrevet

Med en så alvorlig diagnose er det liten sjans for at de noensinne blir helt friske, iallefall ikke uten medisiner.

Det er faktisk forskjell på å være naiv/lite opplyst og gal. Det blir bare rotete argumentasjon om du ikke tar slike hensyn.

Jeg har heller ikke tro på sånn healing, men jeg stempler ikke meningsmotstandere som galne bare ford de har latt seg lure.

Ser ikke hensikten med slik stempling annet enn å gi uttrykk for sterk aversjon mot noen meningsmotstandere. Det vil si personangrep i stedet for angrep på argumenter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...