Gå til innhold

Et forum

Anbefalte innlegg

Gjest fornøyd gjest
Skrevet

Når du besøker et forum, er det som å besøke noen hjemme. Forumet eies av noen som inviterer oss inn til en sammenkomst. Det er selvsagt verten som legger rammene for hvordan selskapet/sammenkomsten skal foregå. Om vi ikke liker rammene og reglene, får vi finne oss et annet forum.

Gjest Dummeste jeg har hørt
Skrevet

Uansett hvor man befinner seg, er det menneskelig og sunt å reagere på mobbing. Om jeg var gjest i ditt hjem ville jeg reagert om hele selskapet mobbet en av gjestene som ikke gjorde en katt fortred.

Skrevet

Uansett hvor man befinner seg, er det menneskelig og sunt å reagere på mobbing. Om jeg var gjest i ditt hjem ville jeg reagert om hele selskapet mobbet en av gjestene som ikke gjorde en katt fortred.

Veldig enig.

mil1365380270
Skrevet

Nettopp.

Gjest fornøyd gjest
Skrevet

Å påpeke en feil (mobbing), forsvarer ikke at en spammer et forum i ukevis.

Om webmaster en gang skulle gjøre et dårlig valg, rettferdiggjør ikke det at gjestene bryter alle andre regler.

Gjest Dummeste jeg har hørt.
Skrevet

Å påpeke en feil (mobbing), forsvarer ikke at en spammer et forum i ukevis.

Om webmaster en gang skulle gjøre et dårlig valg, rettferdiggjør ikke det at gjestene bryter alle andre regler.

Spamming er dine ord. Det er mange her som du ser som ikke er enig i det og det får du respektere.

Hva med de som holder det gående i årevis med og informere oss andre når de går opp eller ned 200 gram. Like mye spamming spør du meg om man først skal snakke om spamming.

Saken er at folk har forskjellige interesseområder og det må være lov. Dette er en maktdemonstrasjon jeg ikke har noe til overs for. Fullstendig meningsløst.

Skrevet

Spamming er dine ord. Det er mange her som du ser som ikke er enig i det og det får du respektere.

Hva med de som holder det gående i årevis med og informere oss andre når de går opp eller ned 200 gram. Like mye spamming spør du meg om man først skal snakke om spamming.

Saken er at folk har forskjellige interesseområder og det må være lov. Dette er en maktdemonstrasjon jeg ikke har noe til overs for. Fullstendig meningsløst.

Helt enig med deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...