Gjest fornøyd gjest Skrevet 8. juli 2010 Skrevet 8. juli 2010 Når du besøker et forum, er det som å besøke noen hjemme. Forumet eies av noen som inviterer oss inn til en sammenkomst. Det er selvsagt verten som legger rammene for hvordan selskapet/sammenkomsten skal foregå. Om vi ikke liker rammene og reglene, får vi finne oss et annet forum. 0 Siter
Gjest Dummeste jeg har hørt Skrevet 8. juli 2010 Skrevet 8. juli 2010 Uansett hvor man befinner seg, er det menneskelig og sunt å reagere på mobbing. Om jeg var gjest i ditt hjem ville jeg reagert om hele selskapet mobbet en av gjestene som ikke gjorde en katt fortred. 0 Siter
tusseline Skrevet 8. juli 2010 Skrevet 8. juli 2010 Uansett hvor man befinner seg, er det menneskelig og sunt å reagere på mobbing. Om jeg var gjest i ditt hjem ville jeg reagert om hele selskapet mobbet en av gjestene som ikke gjorde en katt fortred. Veldig enig. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 8. juli 2010 Skrevet 8. juli 2010 Uansett hvor man befinner seg, er det menneskelig og sunt å reagere på mobbing. Om jeg var gjest i ditt hjem ville jeg reagert om hele selskapet mobbet en av gjestene som ikke gjorde en katt fortred. Nettopp. 0 Siter
Gjest fornøyd gjest Skrevet 8. juli 2010 Skrevet 8. juli 2010 Uansett hvor man befinner seg, er det menneskelig og sunt å reagere på mobbing. Om jeg var gjest i ditt hjem ville jeg reagert om hele selskapet mobbet en av gjestene som ikke gjorde en katt fortred. Å påpeke en feil (mobbing), forsvarer ikke at en spammer et forum i ukevis. Om webmaster en gang skulle gjøre et dårlig valg, rettferdiggjør ikke det at gjestene bryter alle andre regler. 0 Siter
Gjest Dummeste jeg har hørt. Skrevet 8. juli 2010 Skrevet 8. juli 2010 Å påpeke en feil (mobbing), forsvarer ikke at en spammer et forum i ukevis. Om webmaster en gang skulle gjøre et dårlig valg, rettferdiggjør ikke det at gjestene bryter alle andre regler. Spamming er dine ord. Det er mange her som du ser som ikke er enig i det og det får du respektere. Hva med de som holder det gående i årevis med og informere oss andre når de går opp eller ned 200 gram. Like mye spamming spør du meg om man først skal snakke om spamming. Saken er at folk har forskjellige interesseområder og det må være lov. Dette er en maktdemonstrasjon jeg ikke har noe til overs for. Fullstendig meningsløst. 0 Siter
filiokus81 Skrevet 8. juli 2010 Skrevet 8. juli 2010 Spamming er dine ord. Det er mange her som du ser som ikke er enig i det og det får du respektere. Hva med de som holder det gående i årevis med og informere oss andre når de går opp eller ned 200 gram. Like mye spamming spør du meg om man først skal snakke om spamming. Saken er at folk har forskjellige interesseområder og det må være lov. Dette er en maktdemonstrasjon jeg ikke har noe til overs for. Fullstendig meningsløst. Helt enig med deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.