Gå til innhold

Fire dager uten mat....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, men du sa det bedre :)

Men jeg brukte litt lenger tid :)

Gjest lukke til for han
Skrevet

Galgenhumor brukes oftest om en tragisk, men likevel vittig situasjon _man selv_ er i. Hvis man bruker det på andre kommer det liksom mer i kategorien mobbing, å drite noen ut...

http://no.wikipedia.org/wiki/Galgenhumor

Gadd ikke lese definisjonen.... men ser du virkelige ikke det komiske at en som ikke har spist på fire dager får tett oppfølging av helsepersonell?

Les litt mer om kroppen og sult.

Skrevet

Jeg synes denne tråden er ubehagelig og mange av kommentarene stygge.

Enig.

Skrevet

Jeg synes denne tråden er ubehagelig og mange av kommentarene stygge.

Helt enig! Hva i all verden er det som er gøy her?

Kjente jeg fikk klump i magen av å lese nedover her :o(

Skrevet

Hva er morsomt?

At et menneske fullstendig uten virkemidler gjør det eneste fredelige han kan komme på for å unngå å bli sendt tilbake til et område der innbyggerne er avskåret fra omverdenen av gærne israelere?

Hadde det vært bedre om han kidnappet en statsråd, plantet en bombe et sted eller lenket seg til jernbaneskinnene?

Jeg blir kvalm av majoriteten av de som har svart i denne tråden.

Gjest lukke til for han
Skrevet

Helt enig...

Sukk. Straks en nevner noe som har med en utlending å gjøre er en rasist, usympatisk og kaldhjertet.

Det var mer oppslaget om at en asylsøker ikke har spist på fire dager som fikk meg til å le.

Livet er som regel ikke noen dans på roser for folk flest uansett. Kanskje jeg også skal la være å spise i noen dager og ringe avisen fordi min 45 år gamle, innvalide mor må ligge til 11tiden på formiddagen fordi det er det som passe hjemmesykepleiernes rute, og at hun må legge seg i 21 - 22 tiden selv om hun ikke sovner før i tolv-ett-tiden.

Å ja, jeg har klaget, maset og søkt om brukerstyrt assistent i ca. ett år til nå.

Skrevet

Sukk. Straks en nevner noe som har med en utlending å gjøre er en rasist, usympatisk og kaldhjertet.

Det var mer oppslaget om at en asylsøker ikke har spist på fire dager som fikk meg til å le.

Livet er som regel ikke noen dans på roser for folk flest uansett. Kanskje jeg også skal la være å spise i noen dager og ringe avisen fordi min 45 år gamle, innvalide mor må ligge til 11tiden på formiddagen fordi det er det som passe hjemmesykepleiernes rute, og at hun må legge seg i 21 - 22 tiden selv om hun ikke sovner før i tolv-ett-tiden.

Å ja, jeg har klaget, maset og søkt om brukerstyrt assistent i ca. ett år til nå.

Du sammenligner disse problemene med mennesker fra krigsherjede land som står i fare for å bli skutt, fengslet eller torturert på grunn av uttalelser og handlinger vi tar som en selvfølge?

Skrevet

??

Hvordan tror du din invalide mor ville hatt det i Gaza?

Jeg kan love deg at hun ikke ville fått noen brukerstyrt assistent!

Gjest lukke til for han
Skrevet

Du sammenligner disse problemene med mennesker fra krigsherjede land som står i fare for å bli skutt, fengslet eller torturert på grunn av uttalelser og handlinger vi tar som en selvfølge?

Ja, jeg har selv blitt truet med kniv og utsatt for overgrep over lengre tid.

Skrevet

Ja, jeg har selv blitt truet med kniv og utsatt for overgrep over lengre tid.

Det kan fremdeles ikke sammenlignes.

Jeg beklager, du virker noe selvsentrert. Ja, ja. Heldig for deg at du ble født i Norge, da. Du vant i lotto. Det gjorde ikke han som sultestreiker.

Gjest lukke til for han
Skrevet

Det kan fremdeles ikke sammenlignes.

Jeg beklager, du virker noe selvsentrert. Ja, ja. Heldig for deg at du ble født i Norge, da. Du vant i lotto. Det gjorde ikke han som sultestreiker.

Det handler om å føle seg truet på livet uansett hvilket land en lever i. Hva med alle de kvinnene som går rundt med voldsalarm i Norge? Hadde de fått daglig oppfølging og beskyttelse om de sluttet å spise? Nei! hadde det vært så enkelt hadde det blitt en mager befolkning.

Hva med straffenivået på voldsovergrep i Norge? Så nylig en dokumentar om lærere som har hadde innledet forhold til studenter.... over den seksuelle lavalderen. I USA fikkk de 10- 20 års fengsel, slik som drapsmenn får i vårt vakre land. I Norge blir det meste henlagt, og er en heldig kan en/ei som har misbrukt et uskyldig lite barn i 10 år bli straffet med 16 mnd. fengsel.

Skrevet

Gadd ikke lese definisjonen.... men ser du virkelige ikke det komiske at en som ikke har spist på fire dager får tett oppfølging av helsepersonell?

Les litt mer om kroppen og sult.

''Gadd ikke lese definisjonen.... men ser du virkelige ikke det komiske at en som ikke har spist på fire dager får tett oppfølging av helsepersonell?''

Nei, det gadd du nok ikke, tviler ikke på det.

Nei, jeg vet ikke noe om denne personen, hvilken helsemessig status han hadde før denne sultestreiken, jeg vet heller ikke om han tar til seg nok vann, for eksempel.

Skrevet

Det handler om å føle seg truet på livet uansett hvilket land en lever i. Hva med alle de kvinnene som går rundt med voldsalarm i Norge? Hadde de fått daglig oppfølging og beskyttelse om de sluttet å spise? Nei! hadde det vært så enkelt hadde det blitt en mager befolkning.

Hva med straffenivået på voldsovergrep i Norge? Så nylig en dokumentar om lærere som har hadde innledet forhold til studenter.... over den seksuelle lavalderen. I USA fikkk de 10- 20 års fengsel, slik som drapsmenn får i vårt vakre land. I Norge blir det meste henlagt, og er en heldig kan en/ei som har misbrukt et uskyldig lite barn i 10 år bli straffet med 16 mnd. fengsel.

Dette har da ingenting med å ha sympati for asylsøkere å gjøre. Du skal få gjøre narr av han og desperasjonen hans, fordi det finnes kvinner med voldsalarm i Norge?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...