Gå til innhold

11 åringer.

Anbefalte innlegg

Gjest Melis35
Skrevet

Prøver meg på dette forumet i stedet!

Har en pode på 11 år, som noenganger våkner og er kjempe våt i trusa,det lukter ikke tiss,så han har ikke tisset på seg. Kan det hende at han begynner i pubertetet og dette er sæd "vann" det er nemmlig helt blankt og luktfritt..

Gjest gomle
Skrevet

Nå skulle man vel ikke akkurat bli "kjempevåt" av en sædavgang? Det er jo bare 1 ss med litt seigt kliss. Kanskje han bare svetter mye om natten, har han annet tøy på seg? Er det isåfall vått?

Gjest Melis35
Skrevet

Nå skulle man vel ikke akkurat bli "kjempevåt" av en sædavgang? Det er jo bare 1 ss med litt seigt kliss. Kanskje han bare svetter mye om natten, har han annet tøy på seg? Er det isåfall vått?

Nei han har ikke annet tøy på seg,han blir like våt som om han skulle ha tisset på seg,men det lukter ingenting.

Gjest gomle
Skrevet

Nei han har ikke annet tøy på seg,han blir like våt som om han skulle ha tisset på seg,men det lukter ingenting.

Hvis de tisser på seg om natten i den alderen, så er det ikke bare trusen som blir våt, da blir det rimelig søkkvått i hele sengen. Det trenger vel nødvendigvis ikke å lukte så mye, dersom han har drukket mye slik at tisset er utvannet.

Jeg ville gjette på at han svetter, de kan bli rimelig søkkvåte av det. Men hvis det er noe han har begynt med nå plutselig så er det jo litt rart kanskje. Jeg vet ikke om det kan være sæd, men syens det høres litt rart ut at det skal være nok til at han blir veldig våt av det. Det burde vel også lukte ganske "avslørende" vil jeg tro.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...