Gå til innhold

har dere hatt negative erfaringer med Finn.no?

Anbefalte innlegg

Gjest finn finn finn
Skrevet

Søstera mi gjorde et kjøp der og fikk ikke varen hun bestilte etter å ha forhåndsbetalt. Er det vanlige erfaringer?

Fortsetter under...

Gjest høstløv
Skrevet

Det er helt sikkert en vanlig erfaring, for på 1. side av finn.no står denne advarselen.

''Når du handler på FINN.no

1. Unngå forskuddsbetaling

2. Bruk FINN betalingsgaranti

3. Oppgi aldri kredittkortinfo eller

passord på bakgrunn av e-poster

Les mer om trygg handel ''

Gjest mallet
Skrevet

Har både handlet og solgt der mange ganger. Hvis det er beløp som er mer enn småpenger, bruker jeg Finn sitt eget betalingssystem. Hvis selger ikke går med på å bruke dette systemet ville jeg skygget unna. Hvis det er folk som bor i samme området slik at vi møtes direkte betaler vi i kontanter idet vi får tingen, selvsagt.

Skrevet

Vi har både solgt og handlet på finn.no mange ganger. har bare positivt å si. Jeg ville ikke betalt et stort beløp på forskudd, men mindre beløp er helt ok. kan en hente tingene er jo det best, men det lar seg ikke alltid gjøre.

Skrevet

De eneste negative erfaringene jeg har hatt er alle de folka som skal 'ha' og som jeg aldri hører fra igjen. Så jeg selger til førstemann som viser penga :D

Har kjøpt og solgt en del ting, som regel er det penger og varebytte face to face. Har sendt ting i posten som selger, gir valget mellom forhåndsbetaling eller +100 kr for COD.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...